Coś cieknie? Klima?

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Klimatyzacja-nawiew-konsola
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bordziak

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość/region): Pruszków
Posiadane auto: Volvo V50 2.0D 2006
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 15 Cze 2011, 18:49    Temat postu: Coś cieknie? Klima? Odpowiedz z cytatem

Ostatnio zauważyłem, że w okolicy prawego przedniego koła coś mi cieknie. Wygląda mi to na wodę bo po kilku godzinach stania na parkingu plama znika. Wyciek jest na tyle duży, że mokro jest w prawym nadkolu, mokra jest też górna część prawego amortyzatora. Po otwarciu klapy zauważyłem też w komorze silnika rurki biegnące mniej więcej od chłodnicy w kierunku podszybia też po prawej stronie (patrząc od wnętrza samochodu), które też są mokre. Podejrzewam, że coś się dzieje z klimatyzacją ale, że jestem laikiem więc proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Sama klimatyzacja jest sprawna, serwisowana niecały rok temu. Na klimie jeżdżę w zasadzie cały rok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
archive_18

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 15058


Piwa: 1623/642
PostWysłany: Sro 15 Cze 2011, 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nic się nie dzieje.
Są to skropliny z klimatyzacji i jest to normalne.
_________________
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
bordziak

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość/region): Pruszków
Posiadane auto: Volvo V50 2.0D 2006
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 15 Cze 2011, 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem