Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mapinfo
Debiutant
Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań Posiadane auto: Panda 1.1 van 4os. 2004
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pon 09 Maj 2011, 20:30 Temat postu: Panda 1.1 2004 osiągi zmierzone na hamowni 66KM, 100Nm |
|
|
co wy na to?
wrzuciłbym skan wykresów ale nie wiem jak |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_26 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3200
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
|
Wysłany: Wto 10 Maj 2011, 11:25 Temat postu: |
|
|
Jak nie masz jak wrzucić wykresów? Wykres zapisujesz jako zdjęcia jpg, umieszczasz je na zewnęwtrznym serwerze, np: http://www.fotosik.pl/ i z tamtąd kopiujesz adres obrazka i tu na forum wstawiasz pomiędzy- [img] tu wstawiasz adres obrazka[/img] i jest wszystko wyświetlone. Poniał |
|
Powrót do góry |
|
|
mapinfo
Debiutant
Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań Posiadane auto: Panda 1.1 van 4os. 2004
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Czw 12 Maj 2011, 22:30 Temat postu: |
|
|
[img][/img]
[img][/img] |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_26 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3200
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
|
Wysłany: Pią 20 Maj 2011, 11:53 Temat postu: |
|
|
Napisz o co w tym skanie chodzi. Co zmajstrowałeś , że zmienił ci się moment Poradź innym co trzeba zrobić aby mieć taki osiągi. Sam skan to żadna porada |
|
Powrót do góry |
|
|
mapinfo
Debiutant
Dołączył: 18 Lip 2009 Posty: 22 Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań Posiadane auto: Panda 1.1 van 4os. 2004
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 22 Maj 2011, 22:57 Temat postu: |
|
|
hej
motorek jest fabryczny, żadnych modyfikacji nie przechodził,
sam jestem zaskoczony, także porady nie udzielę.
w ASO też byli zaskoczeni tymi wynikami, tłumaczyli że silnik silnikowi nierówny itd., chwalili za idealny stan silnika (90 tys. już ma)
nie wiem jaki wpływ na pomiar miało paliwo wówczas zalane (v-power sh),
autko było świeżo po przeglądzie, olej, świece, regulacja zaworów,
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 22 Maj 2011, 22:57 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
PiotrMFIRE
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 248 Skąd jesteś (miejscowość/region): znienacka
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Wto 23 Sie 2011, 03:21 Temat postu: |
|
|
Paliwo by ci tyle nie dało.
Moc i moment deklarowane przez producenta to są wartości orientacyjne. Silniki mogą mieć mniej, mogą mieć więcej. Silnik 1.1 FIRE jest to moim zdaniem najlepszy silnik Fiata od czasów Twin Cama Lamprediego, ponieważ jest on w stanie bez remontu kapitalnego wytrzymać przebiegi zbliżające się do miliona km, jest bardzo dobrze tuningowalny i przeważnie ma więcej mocy niż deklarowana. Oglądałem trochę wykresów tych silników i przeważnie zamiast 54 koni jest, 60-62. Zależy sporo też od docierania, serwisu, regulacji.
Generalnie jak ktoś chce wzmocnić FIREa to można na turbo lub na N/A wykręcić 100KM i ten silnik polata 300 albo i 400 tyś. km. Natomiast można wykonać podstawową modyfikację GT, która polega na doprowadzeniu elementów silnika do mas idealnych zakładanych przez producenta i ew. osiowaniu wału. Powoduje to wzrost osiągów przy SPADKU zużycia paliwa i WZROŚCIE trwałości.
Przy takim wykresie prawdopodobnie masz silnik blisko wykonania idealnego.więc GT by wiele nie dał ale może jeszcze coś by urwało... W sumie mogło tak być że silnik ma potencjał pod 62KM i te dalsze 4 zyskałeś na paliwie. Możesz więc jechać do dobrego zakładu chiptuningującego i powinni 70KM wyciągnąć przy zachowaniu dotychczasowej charakterystyki. |
|
Powrót do góry |
|
|
|