Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spinek
Debiutant
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 33 Skąd jesteś (miejscowość/region): PL Wlkp Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 TD 1999
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Wto 19 Kwi 2011, 13:53 Temat postu: Problem z odpaleniem |
|
|
Witam
Moja Kia Sportage 2,0 TD 1999r, wczoraj po nocy miała problem z odpaleniem, albo raczej odpaliła jak stary diesel, załapała jakby na jeden gar, po chwili zgasła, i dopiero za trzecim razem było ok. Dzisiaj rano było dokładnie tak samo.
Kolejne odpalania w ciągu dnia bez problemu, (na dotyk).
Zimą nawet przy - 20 stopniach odpalała bez problemu.
W czym tkwi problem od czego zacząć? |
|
Powrót do góry |
|
|
BartBartez
Debiutant
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 41 Skąd jesteś (miejscowość/region): zachodnipomorskie Posiadane auto: Kia Sportage 2.0 SOHC 96` 2szt
Piwa: 1/2
|
Wysłany: Sro 20 Kwi 2011, 10:37 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie paliwo się cofa. Może być zapchany filtr, zapchane sitko, nieszczelność na pompie wtryskowej lub na przewodach. |
|
Powrót do góry |
|
|
spinek
Debiutant
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 33 Skąd jesteś (miejscowość/region): PL Wlkp Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 TD 1999
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Sro 20 Kwi 2011, 10:46 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj po nocy to samo.
Wszystkie filtry, oleje wymieniałem w połowie lutego, nie tankuję na chałupniczych stacjach.
Za filtrem paliwa jest założony zaworek zwrotny, dziś go wymienię może to pomoże. |
|
Powrót do góry |
|
|
spinek
Debiutant
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 33 Skąd jesteś (miejscowość/region): PL Wlkp Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 TD 1999
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Czw 21 Kwi 2011, 08:23 Temat postu: |
|
|
Przy zakładaniu zaworu zwrotnego na wężu z filtra do pompy okazało się że wąż jest do wymiany. Założyłem nowy zawór zwrotny i nową wąż.
Dzisiaj rano odpalił bez problemu. |
|
Powrót do góry |
|
|
spinek
Debiutant
Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 33 Skąd jesteś (miejscowość/region): PL Wlkp Posiadane auto: Kia Sportage 2,0 TD 1999
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Sro 04 Maj 2011, 08:00 Temat postu: |
|
|
Problem się powtórzył po przejechaniu ok 300 km.
Ciężko odpalała.
Jak wymieniałem wąż i zawór zwrotny, gdy zdjąłem wąż z filtra paliwa, paliwo
cofało się do zbiornika. Czyli wytworzyło się się podciśnienie.
Znalazłem wąż od odpowietrzenia zbiornika, ostatni kawałek z takim jakby filtrem zdjąłem i przedmuchałem, był zapchany błotem.
Od tego czasu jest OK. Wyjechałem jeden bak i nie było problemu. Teraz nie ma też syku powietrza przy odkręcaniu korka wlewu paliwa. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro 04 Maj 2011, 08:00 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
yeahtomeczek
Czytelnik
Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Lubaczów Posiadane auto: Kia Sportage I
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 19 Wrz 2018, 13:11 Temat postu: |
|
|
Witam, będę przerabiał ten sam temat nie odpala na zimnym. Odłączyłem wężyk z pompy paliwa i dałem butelkę jak kręce kluczykiem to paliwo leci także pompka powinna być dobra, co dalej wężyk gumowy co idzie z baku i na ramie zmienia się w rurke jest troche stary. Chciałbym zmienić ten wężyk, jak to się robi itd? |
|
Powrót do góry |
|
|
|