Źle zatankowane paliwo/benzyna zamiast ON/ku przestrodze


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
edgar85

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 114
Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań
Posiadane auto: Fiat Panda 1.3 Multijet 2007 r.
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 20 Mar 2008, 00:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Vito, dzięki za sprostowanie - fakt nie jest najtańszy - niemniej warto wymienić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
szczota

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 134
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: rio 2002 1,3
Piwa: 8/1
PostWysłany: Czw 27 Mar 2008, 13:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym zostawił stary filtr. Olej ma tendencje zapychania, i on by zapchał filtr benzynowy, ale benzyna jest higroskopijna, i jak przeszła przez ten filtr, to już po niej niepowinno być śladu Smile

Dla własnego spokoju można, ale nie trzeba go zmieniać
_________________
szczota
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
NBGKINOMYSZ

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość/region): ZduńskaWola
Posiadane auto: PANDA MULTIJET 1.3
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 28 Mar 2008, 00:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki koledzy za wszystkie rady.Póki co nie wymieniłem filtra paliwa-trzymam stronę mechanika,tym bardziej że filtr był wymieniany w maju 2007.Od czasu spuszczenia benzyny z układu zrobiłem 300 km-samochód chodzi jak zegarek.Przyjmijmy jednak,że filtr jest zapchany czy zabrudzony nie wiem jak to sie fachowo mówi. Jakie wobec tego konsekwencje dla silnika,czy innych podzespołów może mieć używanie takiego filtra.
_________________
Fiat Pana 1.3 Multijet
Prawda jest jak [cenzura]-każdy ma swoją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
vito79

Stały Bywalec
Stały Bywalec


Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 223
Skąd jesteś (miejscowość/region): Siemianowice Śląskie
Posiadane auto: Panda
Piwa: 2/0
PostWysłany: Pią 28 Mar 2008, 00:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bedziesz miał zapchany filtr to ci sie bedzie kontrolka silnika palić, a na examinerze wyjdzie "niskie ciśnienie paliwa"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
NBGKINOMYSZ

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 20
Skąd jesteś (miejscowość/region): ZduńskaWola
Posiadane auto: PANDA MULTIJET 1.3
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pią 28 Mar 2008, 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za info.Czyli mam rozumieć,że oprócz świecącej kontrolki i powiedzmy niskiego ciśnienia żadnych innych poważnych konsekwencji dla np.silnika ??? Bo rozumiem,że mogą pojawić się jakieś dziwne zachowania samochodu,typu spadek mocy,duszenie czy ogólnie takie tam wkurzające objawy?
_________________
Fiat Pana 1.3 Multijet
Prawda jest jak [cenzura]-każdy ma swoją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 16:00    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group