Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edgar85
Stały Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 114 Skąd jesteś (miejscowość/region): Poznań Posiadane auto: Fiat Panda 1.3 Multijet 2007 r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 20 Mar 2008, 00:14 Temat postu: |
|
|
Vito, dzięki za sprostowanie - fakt nie jest najtańszy - niemniej warto wymienić. |
|
Powrót do góry |
|
|
szczota
Stały Bywalec
Dołączył: 27 Mar 2008 Posty: 134 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: rio 2002 1,3
Piwa: 8/1
|
Wysłany: Czw 27 Mar 2008, 13:07 Temat postu: |
|
|
ja bym zostawił stary filtr. Olej ma tendencje zapychania, i on by zapchał filtr benzynowy, ale benzyna jest higroskopijna, i jak przeszła przez ten filtr, to już po niej niepowinno być śladu
Dla własnego spokoju można, ale nie trzeba go zmieniać _________________ szczota |
|
Powrót do góry |
|
|
NBGKINOMYSZ
Debiutant
Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 20 Skąd jesteś (miejscowość/region): ZduńskaWola Posiadane auto: PANDA MULTIJET 1.3
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 00:15 Temat postu: |
|
|
Dzięki koledzy za wszystkie rady.Póki co nie wymieniłem filtra paliwa-trzymam stronę mechanika,tym bardziej że filtr był wymieniany w maju 2007.Od czasu spuszczenia benzyny z układu zrobiłem 300 km-samochód chodzi jak zegarek.Przyjmijmy jednak,że filtr jest zapchany czy zabrudzony nie wiem jak to sie fachowo mówi. Jakie wobec tego konsekwencje dla silnika,czy innych podzespołów może mieć używanie takiego filtra. _________________ Fiat Pana 1.3 Multijet
Prawda jest jak [cenzura]-każdy ma swoją |
|
Powrót do góry |
|
|
vito79
Stały Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2008 Posty: 223 Skąd jesteś (miejscowość/region): Siemianowice Śląskie Posiadane auto: Panda
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 00:41 Temat postu: |
|
|
ja bedziesz miał zapchany filtr to ci sie bedzie kontrolka silnika palić, a na examinerze wyjdzie "niskie ciśnienie paliwa" |
|
Powrót do góry |
|
|
NBGKINOMYSZ
Debiutant
Dołączył: 02 Mar 2008 Posty: 20 Skąd jesteś (miejscowość/region): ZduńskaWola Posiadane auto: PANDA MULTIJET 1.3
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 16:00 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info.Czyli mam rozumieć,że oprócz świecącej kontrolki i powiedzmy niskiego ciśnienia żadnych innych poważnych konsekwencji dla np.silnika ??? Bo rozumiem,że mogą pojawić się jakieś dziwne zachowania samochodu,typu spadek mocy,duszenie czy ogólnie takie tam wkurzające objawy? _________________ Fiat Pana 1.3 Multijet
Prawda jest jak [cenzura]-każdy ma swoją |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 28 Mar 2008, 16:00 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|