Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy1
Debiutant
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbing Posiadane auto: VW Touran 2.0 2004r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 26 Sty 2010, 21:12 Temat postu: Komunikat ABGAS WERKSTATT |
|
|
Witam pojawił się komunikat ABGAS WERKSTATT i zapaliła się żółta kontrolka silnika w instrukcji wyczytałem że jest to problem ze spalinami ,dodatkowa zaczeły szwankować hamulce to znaczy czasami działają dobrze a momentami pedał staje się tak twardy że nie można go wcisnąć (sprawdzałem przy ostrym hamowaniu i ABS działa ) Co to może oznaczac czy czekać aż trochę mróz odpuści czy lepie od razu jechać na kompa i sprawdzić,jeszcze jedno czy mogę do sprawdzenia na kompie normalnie jeździć czy lepiej poczekać aby czegoś bardziej nie uszkodzić ? |
|
Powrót do góry |
|
|
ATR
Dyskutant
Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 74 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowieckie Posiadane auto: VW Touran 2.0 TDI AZV
Piwa: 12/5
|
Wysłany: Wto 26 Sty 2010, 23:06 Temat postu: |
|
|
Zawór EGR zaślep i sprawdź czy będzie dobrze. Miałem ten sam problem auto traciło moc i zapalała się kontrolka i wyskakiwał komunikat. Może wystarczy przeczyścić zawór a jak nie to wymiana (koszt zamiennika ok 250zł) po przejechaniu 100 km komp zresetował się sam. _________________ Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców...
Pomogłem? Postaw Piwo! |
|
Powrót do góry |
|
|
salexander
Dyskutant
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 92 Skąd jesteś (miejscowość/region): Tarnów Posiadane auto: E400d
Piwa: 6/2
|
Wysłany: Wto 26 Sty 2010, 23:06 Temat postu: |
|
|
Nie można tego zbagatelizować. Najlepiej sprawdzić czy spaliny to kwestia błędu komputera zimową porą czy coś innego. Mnie się dla przykładu zapaliła ta kontrolka z tym opisem w momencie kiedy umarł alternator
W kwestii hamulca... to chyba normalne .. ja jak wsiadam do samochodu to pedał jest tak twardy że nie ma najmniejszej siły żeby go nacisnąć - dopiero po kilku sekundach od odpalenia mięknie. Mówimy o zimowej porze ... |
|
Powrót do góry |
|
|
vw13
Dyskutant
Dołączył: 12 Sie 2009 Posty: 52 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rozdziele Posiadane auto: VW Touran Higlline 2.0 TDI AZV 100kW
Piwa: 2/4
|
Wysłany: Sro 27 Sty 2010, 12:01 Temat postu: |
|
|
witam
ja miałem to samo :/ okazało sie że przepustnica padła. ale jeszcze jej nie wymieniłem. auto nie straciło mocy tylko jest troche większe spalanie bo pali 8 ltr z groszami. z hamulcami miałem to samo i po wymienieniu bezpiecznika juz tego nie mam. pokazywał sie komunikat że uszkodzony tylny hamulec. ale "pobawiłem sie" bezpiecznikami i hamulce działają jak trzeba. |
|
Powrót do góry |
|
|
chudy1
Debiutant
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbing Posiadane auto: VW Touran 2.0 2004r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 27 Sty 2010, 18:36 Temat postu: |
|
|
Jestem laik i nie mam warunków do samodzielnego grzebania ,co do zaworu EGR to auto nie traci mocy i podczas jazdy nic się nie dzieje,a co do hamulca to może źle opisałem ale pedał staje się twardy podczas jazdy ,tak to wygląda jakby na moment przestawało działać serwo |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro 27 Sty 2010, 18:36 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
JanekKow
Czytelnik
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): wlkp Posiadane auto: T1, 140KM, DSG, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 28 Sty 2010, 21:50 Temat postu: |
|
|
Witam
Przerobiłem coś podobnego, obstawiam klapę regulatora (nazywaną tu często przepustnicą). Sprawdź bezpiecznik 10A, pierwszy nad przekaźnikiem po prawej stronie skrzynki bezpieczników w komorze silnika "F8", najprawdopodobniej będzie przepalony. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tom112
Dyskutant
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 75 Skąd jesteś (miejscowość/region): Małopolska Posiadane auto: VW Touran 2.0 140KM 2005r. Nissan Qashqai 2.0 ben 140KM 2010r.
Piwa: 2/3
|
Wysłany: Nie 31 Sty 2010, 23:48 Temat postu: |
|
|
Witam miałem to samo padła przepustnica koszt w serwisie VW 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
JanekKow
Czytelnik
Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): wlkp Posiadane auto: T1, 140KM, DSG, 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 02 Lut 2010, 23:47 Temat postu: |
|
|
nowy Pierburg (dokładnie to samo co oryginał) ok. 700,- PLN, giełda z gwarancją rozruchową ok. 400,- PLN |
|
Powrót do góry |
|
|
chudy1
Debiutant
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 21 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbing Posiadane auto: VW Touran 2.0 2004r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 03 Lut 2010, 20:38 Temat postu: |
|
|
Wymiana jak to ładnie nazwali w serwsie rury podciśnieniowej i po kłopocie koszt 250 pln i znów smigam. |
|
Powrót do góry |
|
|
twardy_d
Debiutant
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość/region): Opolskie Posiadane auto: VW, Touran 2.0TDI
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Sob 13 Lut 2010, 16:44 Temat postu: |
|
|
Przepustnica koszt ok 700 zł |
|
Powrót do góry |
|
|
sebek380
Debiutant
Dołączył: 09 Mar 2010 Posty: 24 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: VW Touran 1.9 2005 model 2006
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 09 Mar 2010, 20:26 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo podłączyłem pod komputer i pokazało żeby wymienić czujnik temperatury paliwa wymieniłem i jest teraz dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
bdziumm
Debiutant
Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 33
Posiadane auto: VW, Touran 2.0 TDI 140km 2004rok
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 11 Kwi 2010, 10:08 Temat postu: |
|
|
U mnie tez pojawiał się komunikat ABGAS WERKSTATT..... przez pewien czas był ignorowany aż do przed wczoraj. Wracając do domu silnik zaczął szarpać na każdym biegu w momencie dodawaniu gazu. ( już myślałem że nie dojadę- a była to noc) Rano wybrałem się do mechanika i objawy które występowały ponownie zniknęły....samochód pracował normalnie nie szarpał podczas dodawania gazu.....
Po wstępnych oględzinach i podpięciu do komputera wyszły następujące rzeczy:
1. Brak komunikacji z Przepustnicą
2. Spalony był bezpiecznik 10A
Mechanik zdemontował przepustnice i stwierdził ze jest popsuta( w środku znajdował się olej- ciekawe skąd ten olej?)
Nowa przepustnica 800zl
Po przewertowaniu forum zastanawiam się nad tym zawodem EGR czy może mieć jakiś wpływ na dziwne zachowanie silnika ( mam nadzieje ze nie, miejmy nadzieje ze wymiana przepustnicy załatwi sprawę)
Jak ktoś ma jakiś inne przemyślenia to zapraszam do wpisu.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
andreass211
Stały Bywalec
Dołączył: 22 Lut 2010 Posty: 114 Skąd jesteś (miejscowość/region): stavanger Posiadane auto: vw touran tdi2,0 2004 AZV 100kW
Piwa: 2/13
|
Wysłany: Pon 12 Kwi 2010, 22:23 Temat postu: |
|
|
witam ma to samo od dwoch tygodni i kompletnie nic z autem sie niedzieje po podlaczeniu do kompa jest blad 19559 Motor Intake Manifold Flap - V157
Malfunction P3103 000 ale z autem nic sie niedzieje co radzicie zrobicz tym? |
|
Powrót do góry |
|
|
bdziumm
Debiutant
Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 33
Posiadane auto: VW, Touran 2.0 TDI 140km 2004rok
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Pią 16 Kwi 2010, 16:50 Temat postu: |
|
|
No i jestem po wymianie przepustnicy i bezpiecznika. Narazie auto działa normalnie. Nawet bym powiedział że teraz jak wyłączam silnik to jest zdecydowanie ciszej. Ale wracając do sprawy komunikat emision workshop nadal sie pojawia. Teraz nie wiem czy to nie jest jeszcze walniety ten zawor egr. Czytalem ze mozna go zaslepic ale wolalbym tego nie robic tylko moze wyczyscic go. Robil to ktos? Jakt tak to jakas instrukacj gdzie to sie znajduje itp byłaby mile widziana. Pozdrowiam |
|
Powrót do góry |
|
|
ttomecki
Debiutant
Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość/region): częstochowa Posiadane auto: VW Touran BKC, 1.9 TDI, 105KM, 2005r
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 27 Kwi 2010, 22:42 Temat postu: |
|
|
Witam , problem podobny został rozwiązany przez mojego mechanika , czyszczenie egr i całego układu dolotowego turbiny. |
|
Powrót do góry |
|
|
|