problem z paleniem,pali na 1 baniak

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cigiero

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów
Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:06    Temat postu: problem z paleniem,pali na 1 baniak Odpowiedz z cytatem

witam mam peugeot 205 1.0 z gazem...od kilku dni zaczal sie problem nie chcial palic nie rowno chdzil na obrotach w trakcie jazdy lekkie zrywy dzis nie palil na 1 cylinder to napewno cos z pradem tylko co? swiece zmienilem iskra jest..modul zaplonowy czy regulator napiecia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dziadek1

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2011
Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów
Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pooglądaj świecę w nie pracującym baniaku i próbuj ja zmienić. Zapal silnik i po ciemku pooglądaj kable, czy iskra gdzieś nie ucieka. Może też padać uszczelka pod głowicą, albo coś z zaworami, ale to na końcu. Regulator raczej tu nic nie ma.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
cigiero

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów
Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodam ze on nie wskakuje na obroty...nie chce zaskoczyc...takze nie bardzo sprawdze czy iskra ucieka... na kazdej swiecy jest iskra ...pewnie masz racje z ta uszczelka bo duzo pali i ucieka plyn chlodniczy...a co z tym modulem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dziadek1

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2011
Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów
Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisałeś, że nie pali na 1 cylinder to myślałem, że "przebiera" i dla tego tak napisałem. Moduł oczywiście, może być padnięty, i też będą takie objawy jak opisałeś teraz. Możesz jeszcze pooglądać świece. Przy padającej uszczelce, prawie się nie zdarza, że wszystkie świece są mokre, tylko np 2 mokre, a 2 ładne. Wszystkie mokre raczej świadczą o module. Przy wilgoci mogą taki efekt dawać lipne także lipne kable wysokiego napięcia.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
cigiero

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów
Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po calym dniu udalo sie zapalic po przygazowaniu wszystkie 4 cylindry dzialaly. nie zobaczylem luny przy kablach ani iskier...zdiagnozowalem jescze nieszczelnosci w gazniku.2 świece byly mokrawe...problemy rozpoczal sie od momentu gdy auto bylo nie jezdzone,do tego deszcz auto stoi na zewnatrz wie zapewne i kable i modul przy wilgoci szwankuja...a o czym swiadcza zrywy podczas jazdy?co radzisz zmieniac kable a potem modul?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:23    Temat postu: reklama

Powrót do góry
dziadek1

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2011
Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów
Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak kable stare, to zacznij od kabli, łuny to nie zobaczysz, tylko iskierki, albo takie pełzaki i sprawdzaj, czy ci wąż od chłodnicy nie"puchnie" i twardnieje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
cigiero

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów
Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki wielkie narazie po niedzieli zmienię kable będę jeszcze pisał...Mam jeszcze pytanie o czym świadczą puchniejacy/twardniejący waz od chłodnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
dziadek1

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 2011
Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów
Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Padająca uszczelka pod głowicą - dmucha do układu chłodzenia, oczywiście na ciepłym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
pisarmen

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 1013
Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska
Posiadane auto: renault clio 1,4 + LPG 2007r. citroen xsara picasso 1.8 LPG 2001r
Piwa: 42/6
PostWysłany: Sob 15 Sty 2011, 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o tym że padła uszczelka i część kompresji ucieka do układu chłodzenia i go "pompuje" zobacz czy nie rosnie płyn podczas pracy jak nie to ubytek płynu może powodowac jakas nieszczelność. powiedz jeszcze ile ci tego płynu ubywa i jaki jest korek od wlewu oleju (czy ma naloty ) i czy olej jest czysty.
_________________
NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Silnik iskrowy-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group