Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cigiero
Czytelnik
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:06 Temat postu: problem z paleniem,pali na 1 baniak |
|
|
witam mam peugeot 205 1.0 z gazem...od kilku dni zaczal sie problem nie chcial palic nie rowno chdzil na obrotach w trakcie jazdy lekkie zrywy dzis nie palil na 1 cylinder to napewno cos z pradem tylko co? swiece zmienilem iskra jest..modul zaplonowy czy regulator napiecia? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:46 Temat postu: |
|
|
Pooglądaj świecę w nie pracującym baniaku i próbuj ja zmienić. Zapal silnik i po ciemku pooglądaj kable, czy iskra gdzieś nie ucieka. Może też padać uszczelka pod głowicą, albo coś z zaworami, ale to na końcu. Regulator raczej tu nic nie ma.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
cigiero
Czytelnik
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 16:56 Temat postu: |
|
|
dodam ze on nie wskakuje na obroty...nie chce zaskoczyc...takze nie bardzo sprawdze czy iskra ucieka... na kazdej swiecy jest iskra ...pewnie masz racje z ta uszczelka bo duzo pali i ucieka plyn chlodniczy...a co z tym modulem? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 18:43 Temat postu: |
|
|
Napisałeś, że nie pali na 1 cylinder to myślałem, że "przebiera" i dla tego tak napisałem. Moduł oczywiście, może być padnięty, i też będą takie objawy jak opisałeś teraz. Możesz jeszcze pooglądać świece. Przy padającej uszczelce, prawie się nie zdarza, że wszystkie świece są mokre, tylko np 2 mokre, a 2 ładne. Wszystkie mokre raczej świadczą o module. Przy wilgoci mogą taki efekt dawać lipne także lipne kable wysokiego napięcia.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
cigiero
Czytelnik
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:23 Temat postu: |
|
|
Po calym dniu udalo sie zapalic po przygazowaniu wszystkie 4 cylindry dzialaly. nie zobaczylem luny przy kablach ani iskier...zdiagnozowalem jescze nieszczelnosci w gazniku.2 świece byly mokrawe...problemy rozpoczal sie od momentu gdy auto bylo nie jezdzone,do tego deszcz auto stoi na zewnatrz wie zapewne i kable i modul przy wilgoci szwankuja...a o czym swiadcza zrywy podczas jazdy?co radzisz zmieniac kable a potem modul? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:23 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:37 Temat postu: |
|
|
Jak kable stare, to zacznij od kabli, łuny to nie zobaczysz, tylko iskierki, albo takie pełzaki i sprawdzaj, czy ci wąż od chłodnicy nie"puchnie" i twardnieje. |
|
Powrót do góry |
|
|
cigiero
Czytelnik
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: peugeot 205 1.0
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 19:48 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie narazie po niedzieli zmienię kable będę jeszcze pisał...Mam jeszcze pytanie o czym świadczą puchniejacy/twardniejący waz od chłodnicy? |
|
Powrót do góry |
|
|
dziadek1
Auto Maniak
Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 2011 Skąd jesteś (miejscowość/region): Brzozów Posiadane auto: Grand scenic 1,9 dci r 2006
Piwa: 166/1
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 20:25 Temat postu: |
|
|
Padająca uszczelka pod głowicą - dmucha do układu chłodzenia, oczywiście na ciepłym. |
|
Powrót do góry |
|
|
pisarmen
Auto Maniak
Dołączył: 27 Sty 2010 Posty: 1013 Skąd jesteś (miejscowość/region): wielkopolska Posiadane auto: renault clio 1,4 + LPG 2007r. citroen xsara picasso 1.8 LPG 2001r
Piwa: 42/6
|
Wysłany: Sob 15 Sty 2011, 20:44 Temat postu: |
|
|
o tym że padła uszczelka i część kompresji ucieka do układu chłodzenia i go "pompuje" zobacz czy nie rosnie płyn podczas pracy jak nie to ubytek płynu może powodowac jakas nieszczelność. powiedz jeszcze ile ci tego płynu ubywa i jaki jest korek od wlewu oleju (czy ma naloty ) i czy olej jest czysty. _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM |
|
Powrót do góry |
|
|
|