Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati90
Czytelnik
Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jaworzno/Śląsk Posiadane auto: Fiat Bravo Sport 1.9 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 19:43 Temat postu: Problem z Wycieraczkami (przód) |
|
|
Mam pewien problem z wycieraczkami (bravo II).
Od wczoraj, uruchamiając auto zauważyłem, że nie działają mi wycieraczki, to znaczy pracował tylko na najwyższym biegu przy dociśniętej dźwigni do góry. Po spryskaniu szyby wycieraczki nadal stały w miejscu. Myślałem, że to może dźwignia, ale spryski tył i przód oraz wycieraczka tył działały.
Dzisiaj przesmarowałem mechanizm wycieraczek, łącznie z silniczkiem i sytuacja wygląda teraz tak, że wycieraczki NIE działają na drugim i trzecim biegu (obserwując cały mechanizm, widać chwilowy zryw cięgna i koniec. Przełączenie na pozycje pierwszą lub zero, powoduje automatyczny powrót mechanizmu do pozycji wyjściowej), jednak w przypadku dociśnięcia dźwigni do końca w dół, wycieraczki ruszają. I teraz nie wiem czy to wina mechanizmu, który na 3 z 5 biegów działa czy może dźwigni i przekaźnika ... tyle , że spryski przód i tył oraz wycieraczka tył też działa ...
Ktoś ma jakiś pomysł ?
Dodam, że w momencie włączenia drugiego lub trzeciego biegu, z prawej strony kierownicy słychać takie "cykanie" ? |
|
Powrót do góry |
|
|
petarda
Auto Maniak
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
|
Wysłany: Sob 06 Gru 2014, 23:18 Temat postu: |
|
|
Chyba przyjdzie rozbierać.
W mechanizmie przełącznika przy kierownicy jest kilka styków i trochę elektroniki.
W moim od Stilo działały spryskiwacze a wycieraczki już nie, problem był że tylko rano jak było zimno, po ogrzaniu już nie mogłem ustalić co jest, styki były w dobrym stanie więc podejrzewam któryś z przekaźników. Sprawdzałeś silnik wewnątrz? _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
| |
|
Powrót do góry |
|
|
mati90
Czytelnik
Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jaworzno/Śląsk Posiadane auto: Fiat Bravo Sport 1.9 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 07 Gru 2014, 17:56 Temat postu: |
|
|
Silniczek i mechanizm od wycieraczek sprawdziłem, wraz z płytką. Podłączając na krótko, silnik rusza bez problemu Tam wszystko jest w porządku. Prawdopodobnie na 99 % jest to problem dźwigni od przekaźnika zespolonego wycieraczek.
Regulując kierownicą, znazałem pozycję gdzie wszystko działa, natomiast przy innych pozycjach wysokości kierownicy, nie zawsze zaskakują wycieraczki na 2 i 3 biegu. Jednak manipulując delikatnie wajchą wycieraczki ruszają. Więc albo gdzieś blisko dźwigni są przełamane kable i raz stykają a raz nie , lub coś jest nie tak z przegubem gdzie siedzi dźwignia.
Czy ktoś widział lub ma pojęcie jak w łatwy i szybki sposób dostać się do przekaźnika wycieraczek ? |
|
Powrót do góry |
|
|
petarda
Auto Maniak
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość/region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
|
Wysłany: Nie 07 Gru 2014, 22:25 Temat postu: |
|
|
U mnie w przełączniku jest płytka z elektroniką i dwoma przekaźnikami, pewnie u Ciebie jest podobnie. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
| |
|
Powrót do góry |
|
|
mati90
Czytelnik
Dołączył: 25 Lis 2014 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jaworzno/Śląsk Posiadane auto: Fiat Bravo Sport 1.9 2007
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 07 Gru 2014, 23:02 Temat postu: |
|
|
U mnie pewnie jest podobnie, tyle, żeby się tam dostać muszę ściągnąć wszystko do o koła menetki a chciałbym to zrobić jak najmniejszym kosztem tyle, że nie do końca wiem, jak się za to zabrać |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 07 Gru 2014, 23:02 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|