Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuchuOEM
Czytelnik
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): południe polski Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 17 Lis 2014, 19:55 Temat postu: Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem |
|
|
Cześć.
Jak w temacie mam fiata UNO 1.0 gaźnik.
Długo szukałem takiego silnika i przy okazji montażu instalacji LPG I gen. postanowiłem zamontować dwa dodatkowe zegary. Vacuum, który działa wyśmienicie i nieszczęsny obrotomierz.
Podłączenie standardowe do cewki wchodzi wtyczka z 3_ema kablami.
Od prawej puste miejsce we wtyczce (powinien być kabel zielono czarny - obrotomierz), zielony (impulsy), pomarańczowy +, czerwony ??
Obrotomierz podłączyłem tak:
+ do pomarańczowego z cewki czyli do jej +
- do masy auta pod deską do jakiejś śrubki, która trzyma właśnie deskę
S - do zielonego kabla w cewce (bo zielono czarnego nie ma)
Obrotomierz na wolnych pokazuje jakieś 200 obrotów, na maksymalnie rozkręconym silniku (aż mi go szkoda było, dobrze, że ma świeży olej) 1500 obrotów. Co jest źle? Ma ktoś pomysł...?
Wiem, że temat się przewijał ale zwykle piszecie, że kabel jest w instalacji albo własnie od zielonego i wszystko gra.
A u mnie właśnie nie... _________________ Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala. |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Pon 17 Lis 2014, 22:06 Temat postu: |
|
|
Co to za obrotomierz, jakiś symbol/nazwa? |
|
Powrót do góry |
|
|
BuchuOEM
Czytelnik
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): południe polski Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 19 Lis 2014, 19:05 Temat postu: |
|
|
Obrotomierz VDO 52mm nic na nim nie ma więcej. Jeździł podobno w golfie mk3 który też ma jedną cewkę i wskazania miał dobre. Spróbuję jeszcze zmienić źródło zasilania tzn bd podłączony bezpośrednio do + na akumulatorze ale przez przekaźnik, który bd zamykał się po włączeniu zapłonu. Tzn kabel + cewki bd służył tylko do zamknięcia obwodu a zasilanie bd prosto z baterii. I zeskrobię trochę lakieru na budzie i dopiero przykręcę tam masę blachowkrętem. Zobaczymy. Wyskalowany jest do 6k rmp - może jestem kretynem ale czy do 6k nie skaluje się obrotomierzy diesla? _________________ Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala. |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Pią 21 Lis 2014, 19:17 Temat postu: |
|
|
Problem wasz w samym obrotomierzu. |
|
Powrót do góry |
|
|
|