Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuchuOEM

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): południe polski
Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 17 Lis 2014, 19:55    Temat postu: Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem Odpowiedz z cytatem

Cześć.
Jak w temacie mam fiata UNO 1.0 gaźnik.
Długo szukałem takiego silnika i przy okazji montażu instalacji LPG I gen. postanowiłem zamontować dwa dodatkowe zegary. Vacuum, który działa wyśmienicie i nieszczęsny obrotomierz.

Podłączenie standardowe do cewki wchodzi wtyczka z 3_ema kablami.
Od prawej puste miejsce we wtyczce (powinien być kabel zielono czarny - obrotomierz), zielony (impulsy), pomarańczowy +, czerwony ??
Obrotomierz podłączyłem tak:
+ do pomarańczowego z cewki czyli do jej +
- do masy auta pod deską do jakiejś śrubki, która trzyma właśnie deskę
S - do zielonego kabla w cewce (bo zielono czarnego nie ma)

Obrotomierz na wolnych pokazuje jakieś 200 obrotów, na maksymalnie rozkręconym silniku (aż mi go szkoda było, dobrze, że ma świeży olej) 1500 obrotów. Co jest źle? Ma ktoś pomysł...?

Wiem, że temat się przewijał ale zwykle piszecie, że kabel jest w instalacji albo własnie od zielonego i wszystko gra.
A u mnie właśnie nie...
_________________
Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
milejow

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
PostWysłany: Pon 17 Lis 2014, 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co to za obrotomierz, jakiś symbol/nazwa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
BuchuOEM

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość/region): południe polski
Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
PostWysłany: Sro 19 Lis 2014, 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obrotomierz VDO 52mm nic na nim nie ma więcej. Jeździł podobno w golfie mk3 który też ma jedną cewkę i wskazania miał dobre. Spróbuję jeszcze zmienić źródło zasilania tzn bd podłączony bezpośrednio do + na akumulatorze ale przez przekaźnik, który bd zamykał się po włączeniu zapłonu. Tzn kabel + cewki bd służył tylko do zamknięcia obwodu a zasilanie bd prosto z baterii. I zeskrobię trochę lakieru na budzie i dopiero przykręcę tam masę blachowkrętem. Zobaczymy. Wyskalowany jest do 6k rmp - może jestem kretynem ale czy do 6k nie skaluje się obrotomierzy diesla?
_________________
Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
milejow

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 6209
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem
Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
PostWysłany: Pią 21 Lis 2014, 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem wasz w samym obrotomierzu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Elektryka/Elektronika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group