Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Czw 07 Sie 2014, 23:35 Temat postu: Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB .. |
|
|
Jak w temacie. Seat Alhambra. Instalacja Stag 300. Okolice 4 tysięcy obrotów i powyżej na jeździe na LPG, samoczynnie przerzuca na PB. Jaka może być przyczyna? _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
Keram2504 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 17 Kwi 2010 Posty: 5434 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
|
Wysłany: Sob 09 Sie 2014, 23:37 Temat postu: |
|
|
Kiedyś w podobnej sytuacji udzielałem się.
http://forum.auto.com.pl/viewtopic.php?t=189266
Tak więc nie szalej. Jeździj wolniej. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Sob 09 Sie 2014, 23:55 Temat postu: |
|
|
Osobiście obstawiałem wtryskiwacze, ale chciałem uzyskać potwierdzenia. Poza tym nie "szaleję", ale przymierzam się do holowania kempingu, a tutaj niestety trzeba "kiedy - niekiedy" depnąć .... Tym bardziej, że silnik to tylko 2,0 _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Nie 10 Sie 2014, 07:54 Temat postu: |
|
|
Przyczyn może być kilka: wtryskiwacze lub reduktor, zapchane filtry gazu. Na początek wymień filtry: fazy płynnej i lotnej. Jak nie pomoże- wymyj wtryski, na koniec zostanie reduktor. Sam reduktor powinien wytrzymać ok 150kkm wtryski - od 20000 do 150kkm _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pon 11 Sie 2014, 12:25 Temat postu: |
|
|
Poprę kolegę powyżej i dodam od siebie:
winne mogą być:
-filtry fazy lotnej i płynnej
-wtryskiwacze
-zapchany,zasyfiony reduktor, za mały przepływ gazu
-map sensor gazu,dojście ciśnienia gazu do niego,podciśnienia,elektryka
-przyblokowane przewody od zbiornika do reduktora, lub za mała średnica
-ustawienie parametrów instalacji gazowej, jakie są ustawione max obroty na gazie
-ustawienie parametrów instalacji gazowej,jakie jest max obciążenie silnika na gazie
-elektryka instalacji....np brak masy ... _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 11 Sie 2014, 12:25 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Wto 12 Sie 2014, 20:44 Temat postu: |
|
|
Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey. _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Sro 13 Sie 2014, 12:49 Temat postu: |
|
|
Toronto napisał: | Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey. |
Czyli ustawienia nieprawidłowe....same nie przestawiły się...
Albo druga opcja że reduktor podawał za małe ciśnienie co świadczy o jego stanie do remontu /jeśli nikt nim nie regulował ciśnienia/ lub zmniejszony przepływ gazu przewodami lub z wielozaworu do parownika......zanieczyszczenia mechaniczne...
Co do przebiegów parownika, to np. zawoli zeta po 60.000 km potrafi być zapieczona prawie że plastyczną masą....dużo zależy od jakości gazu.... _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Toronto
Auto Maniak
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 4095 Skąd jesteś (miejscowość/region): UE Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 / Hyundai Tucson 2,0 + LPG 2010 r
Piwa: 166/83
|
Wysłany: Pon 18 Sie 2014, 20:17 Temat postu: |
|
|
Chyba wariant drugi wchodzi w grę... _________________ Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA I HYUNDAI |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pon 18 Sie 2014, 20:32 Temat postu: |
|
|
Toronto napisał: | Chyba wariant drugi wchodzi w grę... |
Jaki masz reduktor? Ile przebiegu na nim?
Czyszczenie całego /ale każdy element rozebrać/ i wymiana membran itp daje dobre efekty. Wyjąć cały z komory i rozebrać na części, wyczyścić mechanicznie i preparatem do przepustnic/albo rozpuszczalnik/ , założyć nowe zestawy naprawcze i będzie oki.
Co do przewodów zasilających to wystarczy przy ciśnieniu z gazem odkręcić i wypuścić gaz, albo odkręcić przy zbiorniku i reduktorze i przedmuchać. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
|