Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB ..

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Toronto

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 4065
Skąd jesteś (miejscowość/region): UE
Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 /
Piwa: 166/83
PostWysłany: Czw 07 Sie 2014, 23:35    Temat postu: Powyżej 4 tys. obrotów z LPG, "przerzuca" na PB .. Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie. Seat Alhambra. Instalacja Stag 300. Okolice 4 tysięcy obrotów i powyżej na jeździe na LPG, samoczynnie przerzuca na PB. Jaka może być przyczyna?
_________________
Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Keram2504
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5429
Skąd jesteś (miejscowość/region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 192/114
PostWysłany: Sob 09 Sie 2014, 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś w podobnej sytuacji udzielałem się.
http://forum.auto.com.pl/viewtopic.php?t=189266
Tak więc nie szalej. Jeździj wolniej.
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
Toronto

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 4065
Skąd jesteś (miejscowość/region): UE
Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 /
Piwa: 166/83
PostWysłany: Sob 09 Sie 2014, 23:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osobiście obstawiałem wtryskiwacze, ale chciałem uzyskać potwierdzenia. Poza tym nie "szaleję", ale przymierzam się do holowania kempingu, a tutaj niestety trzeba "kiedy - niekiedy" depnąć .... Wink Tym bardziej, że silnik to tylko 2,0 Crying or Very sad
_________________
Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
nadamus
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1878
Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok
Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 135/4
PostWysłany: Nie 10 Sie 2014, 07:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyczyn może być kilka: wtryskiwacze lub reduktor, zapchane filtry gazu. Na początek wymień filtry: fazy płynnej i lotnej. Jak nie pomoże- wymyj wtryski, na koniec zostanie reduktor. Sam reduktor powinien wytrzymać ok 150kkm Wink wtryski - od 20000 do 150kkm Wink
_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pon 11 Sie 2014, 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprę kolegę powyżej i dodam od siebie:
winne mogą być:
-filtry fazy lotnej i płynnej
-wtryskiwacze
-zapchany,zasyfiony reduktor, za mały przepływ gazu
-map sensor gazu,dojście ciśnienia gazu do niego,podciśnienia,elektryka
-przyblokowane przewody od zbiornika do reduktora, lub za mała średnica
-ustawienie parametrów instalacji gazowej, jakie są ustawione max obroty na gazie
-ustawienie parametrów instalacji gazowej,jakie jest max obciążenie silnika na gazie
-elektryka instalacji....np brak masy ...
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 11 Sie 2014, 12:25    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Toronto

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 4065
Skąd jesteś (miejscowość/region): UE
Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 /
Piwa: 166/83
PostWysłany: Wto 12 Sie 2014, 20:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey.
_________________
Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sro 13 Sie 2014, 12:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Toronto napisał:
Wymienione zostały filtry. Na komputerze jednak wskazywało za niskie ciśnienie gazu. Zostało ono zwiększone i teraz jest okey.





Czyli ustawienia nieprawidłowe....same nie przestawiły się...
Albo druga opcja że reduktor podawał za małe ciśnienie co świadczy o jego stanie do remontu /jeśli nikt nim nie regulował ciśnienia/ lub zmniejszony przepływ gazu przewodami lub z wielozaworu do parownika......zanieczyszczenia mechaniczne... Rolling Eyes

Co do przebiegów parownika, to np. zawoli zeta po 60.000 km potrafi być zapieczona prawie że plastyczną masą....dużo zależy od jakości gazu....
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Toronto

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 4065
Skąd jesteś (miejscowość/region): UE
Posiadane auto: Seat Alhambra 2,0+LPG 2002 rok, Seat Cordoba 1,4+LPG 1998 rok / w obu instalacja STAG 300 /
Piwa: 166/83
PostWysłany: Pon 18 Sie 2014, 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba wariant drugi wchodzi w grę... Crying or Very sad
_________________
Kto mieczem wojuje, od........
...Hołd dla SEATA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pon 18 Sie 2014, 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Toronto napisał:
Chyba wariant drugi wchodzi w grę... Crying or Very sad



Jaki masz reduktor? Ile przebiegu na nim?
Czyszczenie całego /ale każdy element rozebrać/ i wymiana membran itp daje dobre efekty. Wyjąć cały z komory i rozebrać na części, wyczyścić mechanicznie i preparatem do przepustnic/albo rozpuszczalnik/ , założyć nowe zestawy naprawcze i będzie oki.
Co do przewodów zasilających to wystarczy przy ciśnieniu z gazem odkręcić i wypuścić gaz, albo odkręcić przy zbiorniku i reduktorze i przedmuchać.
_________________
-POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-

Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995

Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001

"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group