zimny silnik- ok, gorący- dusi się i przymula

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
seba1972

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy
Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v Automat rok 1997
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 02 Cze 2014, 17:21    Temat postu: zimny silnik- ok, gorący- dusi się i przymula Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,mam problem z instalacją gazową w moim autku.Mam założoną instalacje Landi LE 98 założona była w 2007r jakieś cztery lata temu wymieniałem wszystkie membrany i uszczelki taki zestaw naprawczy.Problem jest taki że jak silnik jest zimny to autko praktycznie jedzie elegancko ale jak tylko się zagrzeje to go dusi dławi na wolnych obrotach i przymula gdy ruszam ,pomijam fakt że pali tego gazu jak smok zbiornik 28L do 170km po mieście co może być przeczyną? Czy wymienić parownik jeśli tak to na jaki bo te Landi to troche drogie.Prosze o pomoc .Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Janusz97

Przyjaciel Portalu
Przyjaciel Portalu


Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 415
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Sharan
Piwa: 19/4
PostWysłany: Wto 03 Cze 2014, 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak Parownik do wymiany.
_________________
Elektronik,diagnosta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
seba1972

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 17
Skąd jesteś (miejscowość/region): Tychy
Posiadane auto: Fiat Brava 1.6 16v Automat rok 1997
Piwa: 0/0
PostWysłany: Wto 03 Cze 2014, 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuje za tak zwięzłą odpowiedz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Sro 04 Cze 2014, 11:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak ogólnie to jakie masz wtryski i jaki przebieg na nich?A jakie średnice dysz? Kalibrowałeś instalację?Filtry gazu wymieniałeś? Filtr powietrza silnika wymieniony? Świece ile przebiegu?Ile przebiegu po regeneracji parownika?Co do uzyskanej odpowiedzi to masz rację....a co będzie jak przy następnym będzie to samo?
Podrzuć więcej danych.Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Maruder21

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 05 Cze 2014
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Karpacz
Posiadane auto: Renault Megane 2001
Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 05 Cze 2014, 09:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogólnie to polecam firmę Lovato ale jeśli sam zrobisz regeneracje to się bardziej opłaca lecz jeśli ma to robić gazownik to lepiej kopic nowy ale nie u gazownika. Nowy parownik Lovato masz za ok 200zł z wysyłką.
btw. Najlepiej zestaw naprawczy za +/- 60 zł i sam zrób regenerację
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Czw 05 Cze 2014, 09:25    Temat postu: reklama

Powrót do góry
TAIF

Junior admin


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 6434
Skąd jesteś (miejscowość/region): PolskaPółnocnaTcz.
Posiadane auto: CORSA C 1.2/A170 W168 1.7 Diesel/ YAMAHA 1.2 i 1.7 Honda ST1300
Piwa: 147/249
PostWysłany: Czw 05 Cze 2014, 09:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Śruby w parowniku nader często się ukręcają więc lepiej przemyśl czy warto bawić się w regenerację zestawem naprawczym .
_________________
Regulamin forum dyskusyjnego.










Tako rzecze Zaratustra:
W piwie siła, w winie mądrość a w wodzie zarazki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 05 Cze 2014, 14:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trochę WD i odczekać i powoli odkręcać...w moim zawoli zeta S nie było problemu....tylko dobrze wyczyścić całość.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group