Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Malina107
Czytelnik
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Fabia I 1.4 TDI 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 07 Gru 2013, 21:47 Temat postu: duszenie silnika na lpg -Brava 1.4 |
|
|
Witam, mam Brave 1.4 12V w gazie. (Gaz pół-funkcyjny, tzn w momencie kiedy go przygazuje alb gdy się rozgrzeje, to przełącza się na gaz, można nacisnąc przycisk, żeby przełączyl się na benzyne albo ten sam rpzycisk, zeby nie przełaczal sę w ogole na gaz)
Dziś zima zaskoczyła mój samochód.
Wszystko było ładnie i pięknie, ale po przejechaniu jakichś 400 metrów samochód nagle zaczął wariować, trochę jakby się dusić (tak jak w momencie, gdy kończy się gaz w butli) i dziwnie boksować z tyłu (takie miałem uczucie). Najpierw chciałem go przełączyć na bezyne ale po prostu się nie dało (co mnie bardzo zdziwilo), no ale nacisnąłem sprzegło, przegazowałęm i jakoś poszedl.
Problem w tym, że teraz na wolnych obrotach troche nierówno chodzi, ma jakieś słabsze przyspieszenie no i jak juz przełącze go na gaz to nie moge wrócic na benzyne. Możliwe jest to jedynie po wyłączeniu silnika i ponownym zapłonie. Do tego mam wrażenie, że bierze mi na tym gazie troche benzyny.
Czy ktoś wie co to moze byc? |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Nie 08 Gru 2013, 11:51 Temat postu: |
|
|
jaka to instalacja? kiedy był robiony przegląd lpg (wymiana filtrów, regulacja)? półfunkyjny to znaczy jaki? sekwencja czy zwykła instalacja? _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Malina107
Czytelnik
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Fabia I 1.4 TDI 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 08 Gru 2013, 23:29 Temat postu: |
|
|
Jest to instalacja pół-sekwencyjna czyli tak tak opisałem w poprzednim poście - po odpaleniu samochodu jest on na benzynie i przełącza się na gaz przy wyzszych obrotach silnika (nalezy go przygazowac i przełacza sie na gaz) lub po tym jak silnik się rozgrzeje. Jest przycisk, którym można wrócic do benzyny albo wyłączyć możliwość włączania się gazu.
Teraz zrobił sie kolejny problem, przy odpaleniu samochodu w ogole nie świecą się kontrolki od gazu, przy przegazowaniu nie przełacza się na gaz i cały czas jest na benzynie.
Wydaje mi się, że teraz jeżdzi na obu paliwach (czuć zgnile jaja z wydechu i spod maski oraz silnik strasznie nierowno chodzi, klekocze i dusi sie)
Przełaczałem samochod na gaz, w momencie kiedy nie zdązyl sie rozgrzac. Mozliwe, ze przez to cos sie uszkodzilo?
Kupilem samochod ponad 2 miesiace temu, wymienialem filtr powietrza i zawiezenie przednie, filt gazu zostal nie ruszony. Nie byl regulowany bo chodzil ok, bez zadnych problemow, spalanie tez mial w normie na ten silnik. |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Pon 09 Gru 2013, 05:19 Temat postu: |
|
|
podjedz do gazownika celem sprawdzenia instalacji- koszt niewielki (sama regulacja ok 20 -50zł) _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
Malina107
Czytelnik
Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa Posiadane auto: Fabia I 1.4 TDI 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 09 Gru 2013, 10:51 Temat postu: |
|
|
A mógłbyś mi polecić jakiegoś dobrego gazownika w Białymstoku? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 09 Gru 2013, 10:51 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|