Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jareknowak
Dyskutant
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 56 Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek Posiadane auto: fiat cc700
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 09 Wrz 2012, 22:17 Temat postu: fiat cc 700 nie zapala |
|
|
gdy postoi dwa dni bez odpalania a czasem dzień to nie chce zapalic zdejmę przewód WN ze świecy nałożę z powrotem i zapali bez problemu wymieniałem już kilka razy przewody ale to nie pomaga _________________ jareknowak |
|
Powrót do góry |
|
|
fiatcc900s
Debiutant
Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 47 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łobzów Posiadane auto: Fiat Cinquecento S 900 wtrysk, Fiat Punto S 1.1 1997r., Opel Astra 1.4i KAT 1994r.
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Nie 09 Wrz 2012, 22:50 Temat postu: |
|
|
Witaj.
A wymieniałeś świece ? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
jareknowak
Dyskutant
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 56 Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek Posiadane auto: fiat cc700
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 10 Wrz 2012, 15:31 Temat postu: |
|
|
świece i przewody wymieniałem już kilka razy nie pomaga _________________ jareknowak |
|
Powrót do góry |
|
|
jareknowak
Dyskutant
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 56 Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek Posiadane auto: fiat cc700
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 12 Wrz 2012, 16:45 Temat postu: |
|
|
poradźcie jeszcze coś _________________ jareknowak |
|
Powrót do góry |
|
|
egie
Stały Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 148
Posiadane auto: CC 704 1993 FOS LPG
Piwa: 10/3
|
Wysłany: Sro 12 Wrz 2012, 20:36 Temat postu: Re: fiat cc 700 nie zapala |
|
|
jareknowak napisał: | ... zdejmę przewód WN ze świecy nałożę z powrotem i zapali bez problemu wymieniałem już kilka razy przewody ale to nie pomaga |
Gdyby nie ta informacja - można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą. Drobny przeciek płynu chłodniczego do cylindra pod wpływem nadciśnienia w układzie chłodzącym, w czasie postoju, może spowodować trudności w uruchomieniu.
Aby to wykluczyć spróbuj po zakończonej jeździe przed pozostawieniem na noc ostrożnie poluzować korek zbiornika wyrównawczego (przez dużą szmatę) i upuścić nadciśnienie. Jeżeli to ułatwi uruchomienie silnika rano to może świadczyć, niestety, o konieczności wymiany uszczelki pod głowicą. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Sro 12 Wrz 2012, 20:36 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
jareknowak
Dyskutant
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 56 Skąd jesteś (miejscowość/region): włocławek Posiadane auto: fiat cc700
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 12 Wrz 2012, 22:22 Temat postu: |
|
|
a to nie cewka zapłonowa bo wcześniej cały czas przerywał poruszałem przewodem WN na cewce i jak ręką odjął _________________ jareknowak |
|
Powrót do góry |
|
|
|