Zakup okulara W210 270 CDI może ktoś pomoże??

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Kupno samochodu używanego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
W210FAN

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): POLSKA

Piwa: 0/0
PostWysłany: Czw 14 Cze 2007, 20:07    Temat postu: Zakup okulara W210 270 CDI może ktoś pomoże?? Odpowiedz z cytatem

witam Forumowiczy, zamierzam w najbliższym czasie zakupic Mercedesa W210 Avantgarde rocznik 2000, w sedanie z silnikiem 270cdi, przebieg 150 tys km., w automacie, !!, Pytanie teraz takie : na co mam zwracac uwage przy kupnie? czy przebieg 150 ty. km to dużo jak na takie auto, co sie najczęsciej psuje w tej wersji silnikowej, oraz co najszybciej koroduje?? Za wszystkie odpowiedzi z góry Serdecznie Dziękuję!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
aster7707

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 32

Posiadane auto: Mercedes E Avantgarde 250D
Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 17 Cze 2007, 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja bym sobie CDI odpuścił!!!Powód częste awarie pompowtryskiwaczy spowodowane bardzo złym jakościowo w Polsce OLEJEM NAPĘDOWYM.Zawsze można gdzieś trafić na dziadowskie paliwo i później płakać i płacić.Proponuję jednostkę 2.9TD.Bardzo dobre mocne silniki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
kompresor

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 2


Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 18 Cze 2007, 15:34    Temat postu: na co zwracac uwage Odpowiedz z cytatem

1 kielichy / mocowania sprezyn przednich koroduja i odlaczaja sie od nadwozia")
2 progi,doly drzwi i klapy bagaznika
3 drzwi musza sie zamykac bez trzaskania
4 ramki drzwi musza byc proste i dolegac do nadwozia
5 cala elektryka musi dzialac i byc sprawna szczegolnie klima jesli slabo chlodzi lub w ogole nie chlodzi i przy okazji piszczy to oznacza padake lozyska kompresora , wycieki lub pocenie nivo lub nie dzialanie to tez duze koszty
6 przednie zawieszenie laczniki i koncowki,lozyska
7 tylne zawieszenie tuleje plywajace i jesli nivo to silowniki musza byc suche
8 wszystko zgodne z vin po rozkodowaniu
9 silnik suchy bez wyciekow nie kopcacy rowna praca na wolnych i szybkich obrotach
10 ssanie musi sie wylaczac po kilku sekundach
11 sprawdzic podluznice czy nie szpachlowane wszelkie pekniecia lakieru w tym rejonie sa podejrzane
12 skrzynia jesli automat to musi przelanczac plynnie bez szarpniec , olej koloru miodowego o slodkawym zapachu , ciemny i smierdzacy wskazuje na przepracowanie a co za tym idzie mozliwe klopoty po wymianie jesli manual to musi byc sucha i chodzic lekko biegi nie moga wyskakiwac
13 most nie moze wyc i powinien byc suchy wszystkie laczniki walu powinny byc nie zmeczone podpora nie moze miec luzow
14 katalizator/y nie moga dzwonic jesli tak jest to padaka
15 nalezy zrobic test spalin na stacji diagnostycznej i sprawdzic zawieszenie , podlaczyc pod komputek i sprawdzic bledy
16 stan kierownicy i galki zmiany biegow moze sporo powiedziec o przebiegu podobnie jak wycieraczka kierowcy i fotele jesli powycierane i poprzecierane i wysiedziane to przebieg jest spory okolo 300 ooo km lub wiecej

pewnie to nie wszystko ale moze sie przydac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
MATO

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 2


Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 07 Lip 2007, 12:10    Temat postu: Ja bym się jeszcze poważnie zastanowił!! kupując merca w cdi Odpowiedz z cytatem

Te silniki są nie udane tak jak te nowe mercedesy (mam na myśli te cdi)
Ja bym Ci proponował takie silniki jak:
2,2(95km.) -jak nie zależy Ci na dynamice lecz na niskim spalaniu
2,5(diesel lub turbodiesel 110km. lub 150km.) - niskie spalanie i dosyć dobra
dynamika
2,9(turbodiesel 136km.) jeden z najlepszych silników
Lub 3,0( diesel lub turbodiesel 136km. lub 177km.) Jest super dynamiczny chociaż potrafi troche spalić.
(zależy jak kto woli ale ja polecam skrzynie manualną)

Pozdrawiam!!!!!
Very Happy [/b]
_________________
MAT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
arek_slupsk

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1


Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 23 Lip 2007, 11:58    Temat postu: CDI - Odpowiedz z cytatem

mam od niedawna e270 cdi - silnik wcale nie jest jakis skomplikowany - przedmuchy z wtryskow to normalka az dziwie sie ze to wogole dziala przy tak prostym rozwiazaniu z mocowaniem wtryskiwaczy - czas naprawy (wyjecia wtrysku ok 10minut o ile wczesniej byl smarowany specjalna pasta do wtryskow (60zl) - do tego uszczelka miedziana za 3zl) i po klopocie, wycieki z pompy wysokocisnieniowej spowodowane sa wytarciem oringow w gniazdach przewodow paliwowych - oringi kosztuja ok 10zl za kilka sztuk, pletwa pompy wysokocisnieniowej to koszt 200zl (wymiana powinna byc po 200tkm) do tego za ok 40zl simering - pompa jest bardzo prosta w porownaniu do tradycyjnych rozwiazan,z reszta silniki common rail sa bardzo proste poza troche skomplikowanymi wtryskiwaczami i elektronika ktora tym steruje - ogolnie patrzac na koszty napraw to wcale nie jest drogo - z reszta mercedes ma super proste rozwiazania i o dziwo oryginalne czescie nie sa drogie - w porownaniu do np. audi gdzie co jakis czas trzeba wymieniac paski to merc wychodzi lepiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Pon 23 Lip 2007, 11:58    Temat postu: reklama

Powrót do góry
Marcin888

Dyskutant
Dyskutant


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 71
Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes
Piwa: 1/0
PostWysłany: Wto 07 Sie 2007, 13:24    Temat postu: MercedesCDI Odpowiedz z cytatem

Sam jeżdze 270 CDI i oprócz drobnych napraw nic nie robiłem.A jeżdże bardzo dużo... Mam już przebieg 500 tyś, do silnika sie nie dotykałem, owszem, końcówka drążków czy łącznik to są sprawy naturalne. Nie mam żadnej korozji, a co do piszczenia klimy to szczerze troszke mi coś piszczy jak wlącze ale trzeba sie wsłuchać ale jeżdze tak już 3 lata i nic. Auto jest dla nas a nie na odwrót. a O odłączaniu się kielichów od nadwozia to też bzdura!!!!! Może w wartburgu ale nie w Mercedesie. Mam wersje Avantgarda, czyli fabrycznie obniżony i utwardzony, jedze przy dużym nieraz obciążeniu i nawet pękniec nie ma w okolicy kielichów. Dodam, że mam Felgi AMG 18 calowe co zwiększa ryzyko naprężeń. Jakby miało być tak jak ten kolega pisze to już by mi w maske się wbiły amoryzatory hahah. Może trafił na nieudany model po dachowaniu i po powodzi to może tak być. Także z całym czacunkiem do tego kolegi co wymienił te punkty wad ale według mnie myli się i to bardzo
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Robert790

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zywiec

Piwa: 0/0
PostWysłany: Nie 23 Gru 2007, 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JESLI AUTO JEST BEZWYPADKOWE TO NIEMA PRAWA POJAWIAC SIE KOROZJA,SILNIKI CDI SA BARDZO DOBRE TYLKO CZEBA DBAC O DOBRE PALIWO,JA ZROBILEM SWOIM E270 CDI 60 TYS I NIC NIE ROBILEM PRZY SILNIKU A MA PRZEBIEG 190 TYS.SKRZYNIA AUTOMAT TEZ PRACUJE BEZ ZARZUTU.LUBIA NAYOMIAST WYSIADAC LACZNIKI PRZEDNIEGO STABILIZATORA,I WYSWIETLACZE NA LICZNIKU.POLECAM CI MERCA, JESLI KUPISZ DOBREGO TO BEDZIESZ ZADOWOLONY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
darass166

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): Bydgoszcz

Piwa: 0/0
PostWysłany: Sob 08 Mar 2008, 11:11    Temat postu: Problem z okularem Odpowiedz z cytatem

Witam!Mam problem z moim Mercedesem E230 a mianowicie gdy wrocilem nim do domu i wstawialem do garazu nagle zaczol wydawac dziwny dzwiek z pod maski...tarcie metlu o metal:/ otworzylem maske i zauwazylem ze przy jednym z walków na ktorych pracuje pasek rozrzadu poloznila sie wieszchnia pokrywka z takim dzwiwnym mocowaniem w ksztalcie trojkata....:/halas jest okropny:/ co robic? mial ktos podobny problem? wiem ze jak cos sie stanie z rozrzadem to moze byc po silniku...
prosze o pomoc!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Kupno samochodu używanego Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group