Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSYVY
Dyskutant
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jabłonna k/Warszawy Posiadane auto: Mercedes Sprinter 318-2008 x 2szt., 319CDI- 2010 x2; 319CDI BLUETEC 2014
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 17:11 Temat postu: Niedogrzany silnik 316CDI, temperatura max 60stopni !!! |
|
|
Koledzy podpowiedzcie. W 316CDI z 2003 roku bardzo wolno się nagrzewa płyn chłodniczy, osiąga przy aktualnych mrozach maksymalnie 60 stopni i trzeba na to sporo czasu. Włożyłem już tektury przed chłodnicę, ale nie specjalnie pomogło. Ogrzewanie działa, ale powietrze lecące z dysz nie jest gorące. Czy to termostat, czy jeszcze coś innego wysiadło. Pomóżcie. Dzięki |
|
Powrót do góry |
|
|
paulo77
Auto Maniak
Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 1946 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zachodniopomorskie
Piwa: 153/10
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 17:31 Temat postu: |
|
|
Wszystko wskazuje na otwarty/uszkodzony termostat,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą... |
|
Powrót do góry |
|
|
kolosos
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: MB Vito 120 CDI, 111 CDI, 3 x Sprinter 313 CDI 1x Sprinter 218 CDI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 18:39 Temat postu: |
|
|
paulo77 napisał: | Wszystko wskazuje na otwarty/uszkodzony termostat,pozdr |
jest to napewno uszkodzony termostat. nie polecam zamienników, średnio się spisują. Koszt w MB to ok 160 PLN. |
|
Powrót do góry |
|
|
KSYVY
Dyskutant
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jabłonna k/Warszawy Posiadane auto: Mercedes Sprinter 318-2008 x 2szt., 319CDI- 2010 x2; 319CDI BLUETEC 2014
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 20:26 Temat postu: Niedogrzany silnik 316CDI, temperatura max 60stopni !!! |
|
|
Dzięki koledzy za podpowiedź. Wymieniał może któryś z Was ten termostat? W którym miejscu silnika on się znajduje? Może ktoś już wymieniał i podpowie jak się zabrać? Załużmy, że termostat z uszczelką już mam. |
|
Powrót do góry |
|
|
kolosos
Debiutant
Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: MB Vito 120 CDI, 111 CDI, 3 x Sprinter 313 CDI 1x Sprinter 218 CDI
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 21:23 Temat postu: |
|
|
ja to robilem tylko w 313 a te silniki troszke sie różnią. W moim teromostat znajduje się pod filtrem paliwa i trzeba sie troszke pobawić, żeby go wyjąć. Przkręcony jest na trzy szpilki, dla ułatwienia sobie wyjęcia go odkręciłem przewód od wtryskiwacza. |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 24 Sty 2010, 21:23 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KSYVY
Dyskutant
Dołączył: 17 Sty 2010 Posty: 59 Skąd jesteś (miejscowość/region): Jabłonna k/Warszawy Posiadane auto: Mercedes Sprinter 318-2008 x 2szt., 319CDI- 2010 x2; 319CDI BLUETEC 2014
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Czw 18 Lut 2010, 06:00 Temat postu: |
|
|
Dzięki koledzy. Termostat wymieniony i maszyna nagrzewa się jak potrzeba. |
|
Powrót do góry |
|
|
|