Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregory_261
Debiutant
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbląg Posiadane auto: Seat Cordoba 1.4 2000, Renault Laguna 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 15 Mar 2009, 11:38 Temat postu: siena i regulacja gazu |
|
|
Witam. Pojechalem ze swoim autem do serwisu LPG poniewaz stwierdzilem ze przy silniku 1.2 spalanie gazu w okolicach 12 litrow to troche za duzo, wiec chcialem to wyregulowac. Facet sprawdzal wszystko, kazal wymienic swiece i kable wysokiego napiecia oraz pojechac i ustawic luzy na zaworach i ewentualnie remont głowicy (poniewaz nie moze wyregulowac). Jednakze cisnienie na cylindrach to: 1 - 15.7 ,2 - 15.8 ,3- 15.1 ,4 - 14.5 i facet od remontow silnika stwierdzil ze cisnienie jest bardzo dobre i nie bedzie mnie na koszty naciagal, ze przyczyna nieregulacji gazu jest gdzie indziej. i teraz pytania:
1. Ktory ma racje? czy ten od silników czy ten od gazu?
2. Jezeli to nie silnik to w takim razie co? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_32
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 405
Posiadane auto: Siena 1,6 16v 98r HL + sekwencja OMVL
Piwa: 32/7
|
Wysłany: Nie 15 Mar 2009, 12:56 Temat postu: |
|
|
Zawsze racje są dwie, ten od silników ma rację , że silnik jest w dobrej kondycji ,ale czy sprawdził jak ze spalaniem na paliwie [benzynie] Komp paliwowy -stacjonarny jest dominujący, mając zbyt duże spalanie na benzynie nigdy dobrze nie wyregulujesz instalacji gazowej .Dobry gazownik pierw powinien dokonać regulacji na paliwie dopiero regulować gaz [LPG] |
|
Powrót do góry |
|
|
gregory_261
Debiutant
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość/region): Elbląg Posiadane auto: Seat Cordoba 1.4 2000, Renault Laguna 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 19 Mar 2009, 20:37 Temat postu: |
|
|
Zauważylem że silnik na niskich obrotach (na gazie) chodzi bardzo nie równo,(tak jakby chodzil na 3 zaworach a 4 probowal wskoczyc) a gdy jest zimny potrafi zgasnąć. Wyciagnełem też "wtyk" od silniczka krokowego od gazu i silnik wogole na to niE zareagowal. Moze wina lezy wlasnie w silniczku krokowym?a jak go czyscic?slyszalem tez ze komputer moze miec zle oprogramowanie i trzeba wgrac go na nowo? |
|
Powrót do góry |
|
|
archive_20
Auto Maniak
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 13039
Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
|
Wysłany: Nie 29 Mar 2009, 23:17 Temat postu: |
|
|
gregory_261 napisał: | Zauważylem że silnik na niskich obrotach (na gazie) chodzi bardzo nie równo,(tak jakby chodzil na 3 zaworach a 4 probowal wskoczyc) a gdy jest zimny potrafi zgasnąć. Wyciagnełem też "wtyk" od silniczka krokowego od gazu i silnik wogole na to niE zareagowal. Moze wina lezy wlasnie w silniczku krokowym?a jak go czyscic?slyszalem tez ze komputer moze miec zle oprogramowanie i trzeba wgrac go na nowo? |
świece i kable WN muszą być OK by wykluczyć elektrykę. zakładamy, że cewki są OK.
później sprawdzić kompa gazowego na jakimś laptopie |
|
Powrót do góry |
|
|
|