Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PawelTigra
Czytelnik
Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Olsztyn Posiadane auto: Opel Tigra 1.4
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Wto 16 Paź 2018, 09:21 Temat postu: Fotel kierowcy oraz fotel w drugim rzędzie |
|
|
Cześć,
Obecnie mam trafika z 2008 na 9 osób.
Proszę o pomoc, czy muszę kupować cały fotel, czy wystarczy jakieś części ? bo zupełnie nie mam o tym pojęcia
otóż:
Fotel kierowcy aby przesunąć przód - tył - najpierw muszę go podnieść do góry, żeby była możliwość regulacji przód tył - czy w tym modelu tak powinno być ? a jeżdżę na maksymalnie opuszczonym w dół i czasami to jest dość irytujące
Fotel w II rzędzie, czyli ten składany aby móc wsiąść do tyłu, jak go złożę nie można go rozłożyć żeby został w odpowiedniej pozycji, muszę np wkrętakiem podważyć takie trybiki aby odbiły do góry - są za fotelem, zaraz przy uchwycie do składania fotela
Pas kierowcy: słabo się zwija, oraz ciężko wyjmuje z klamry (naciskam ten czerwony guzik i muszę mocno szarpnąć aby wyjąć)
I na deser, jak są małe obroty i wrzucę 6 bieg, cała deska rozdzielcza wpada w bardzo duże wibracje, jak by miał wystartować w powietrze zaraz - znajomy mówi, że możliwe że wał jest rozwalony |
|
Powrót do góry |
|
|
amples
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2017 Posty: 209 Skąd jesteś (miejscowość/region): w.wa Posiadane auto: master
Piwa: 11/0
|
Wysłany: Wto 16 Paź 2018, 09:35 Temat postu: Re: Fotel kierowcy oraz fotel w drugim rzędzie |
|
|
PawelTigra napisał: | Cześć,
I na deser, jak są małe obroty i wrzucę 6 bieg, cała deska rozdzielcza wpada w bardzo duże wibracje, jak by miał wystartować w powietrze zaraz - znajomy mówi, że możliwe że wał jest rozwalony |
Małe obroty dla jednego np 1200 a drugiego . 1600,
wał jest jeden w silniku i nie ma nic wspólnego a tym ,
i nie deska wibruje a raczej cala buda .
Szostki raczej poniżej 1800 nie wpinaj ,
to możne być wina przegubów półosi czy podpory półosi a nawet poduszek , do sprawdzenia. |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Majewski
Czytelnik
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Radom Posiadane auto: laguna 1,8 2002, trafic 1,9 2004
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Lut 2019, 11:53 Temat postu: |
|
|
Jeśli jeszcze aktualne to podpowiem, co zrobiłem w temacie słabo zwijanego pasa. Najlepiej najpierw go uprać (oczywiście bez demontażu). po prostu rozciągnąć cały pas i porządnie wyprać w misce. Po dokładnym wysuszeniu spsikać cały pas smarem silikonowym. Nieraz wystarczy jedynie pokrycie pasa smarem silikonowym, ale dobrze jest zrobić i jedno i drugie. |
|
Powrót do góry |
|
|
|