Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kieraszwala
Czytelnik
Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: cinquecento 700; 1995
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 22 Wrz 2018, 22:03 Temat postu: trafic 1.9 2005, brak mocy i mocne kopcenie-brak pomysłów |
|
|
cześć,
mój trafik bardzo mocno kopci i nie ma mocy, jakoś da się tym jechać ale sporo brakuje do normalnej jazdy.
dodatkowo wyskakuje błąd sterownika silnika
turbo sprawdzone
wtryski sprawdzone
inter itp wyczyszczone
egr nowy
samochód kopci ropskiem, na czarno, do 120 jako tako jedzie ale ciężko go bujnąć, żeby przekroczył 3 tys obrotów trzeba go sporo przytrzymać a kiedy jadę 6tka i wjeżdżam pod góre to potrzebna redukcja ( jeździłem traficiem z tym samym motorem i spora różnica)
z mechanikiem obstawiamy, że jest gdzieś zła mieszania z powietrzem i nie daje mocy a ropsko wyrzuca choć spalanie auta jest w normie.
podmienialiśmy sterownik ale było jeszcze gorzej....
ktoś ma jakiś pomysł ?? |
|
Powrót do góry |
|
|
amples
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2017 Posty: 209 Skąd jesteś (miejscowość/region): w.wa Posiadane auto: master
Piwa: 11/0
|
Wysłany: Nie 23 Wrz 2018, 10:17 Temat postu: Re: trafic 1.9 2005, brak mocy i mocne kopcenie-brak pomysłów |
|
|
kieraszwala napisał: | c
ktoś ma jakiś pomysł ?? |
Podpiąć pod: np. clipa lub inny który się ci dogada z ecu i sprawdzić co nie tak . |
|
Powrót do góry |
|
|
milejow
Auto Maniak
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość/region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
|
Wysłany: Nie 23 Wrz 2018, 12:39 Temat postu: Re: trafic 1.9 2005, brak mocy i mocne kopcenie-brak pomysłów |
|
|
kieraszwala napisał: |
turbo sprawdzone
|
Jakie ciśnienie dmucha turbo podczas jazdy, trzyma poziom wymagany przez sterownik? |
|
Powrót do góry |
|
|
kieraszwala
Czytelnik
Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: cinquecento 700; 1995
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 23 Wrz 2018, 22:38 Temat postu: |
|
|
clip tzn?
ciśnienie ma dobre bo sprawdzaliśmy podczas jazdy |
|
Powrót do góry |
|
|
amples
Stały Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2017 Posty: 209 Skąd jesteś (miejscowość/region): w.wa Posiadane auto: master
Piwa: 11/0
|
Wysłany: Pon 24 Wrz 2018, 11:56 Temat postu: |
|
|
kieraszwala napisał: | clip tzn?
|
Interfejs do diagnostyki renault .
bez diagnostyki komputerowej to szukanie igły w stogu siana ,
nie chodzi o odczytanie samych błędów , tylko sprawdzenie parametrów podczas pracy , |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pon 24 Wrz 2018, 11:56 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
kieraszwala
Czytelnik
Dołączył: 07 Lut 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): szczecin Posiadane auto: cinquecento 700; 1995
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 24 Wrz 2018, 18:34 Temat postu: |
|
|
amples napisał: | kieraszwala napisał: | clip tzn?
|
Interfejs do diagnostyki renault .
bez diagnostyki komputerowej to szukanie igły w stogu siana ,
nie chodzi o odczytanie samych błędów , tylko sprawdzenie parametrów podczas pracy , |
sprawdzał jakimś tam programem, wyszło jeszcxze, ze ma ciezko wskoczyc powyzej 3 tys obrotow nawet na luzie |
|
Powrót do góry |
|
|
BlackRaven
Auto Maniak
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 1598 Skąd jesteś (miejscowość/region): Śląsk Posiadane auto: Laguna 3 Coupe 2.0 Dci
Piwa: 70/2
|
Wysłany: Sob 29 Wrz 2018, 17:03 Temat postu: |
|
|
Nie uczę się aut na pamięc tylko korzystam z softu więc może być tak że zmieniłeś EGR ale go nie zakodowałeś. Mi o tym mówi soft. Jak kopci na czarno to szukamy dziury między turbo a kolektorem dolotowym bo pompuje za mało. Wtryski zazwyczaj nie leją aż tak by mimo sprawnego doładaowania pojazd kopcił bo komp obetnie dawki. _________________ Gdy idziesz po taniości zawsze kończy się drogo
Yamaha FJ 1200 |
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekcichy
Auto Maniak
Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 1045 Skąd jesteś (miejscowość/region): łomża Posiadane auto: crafter 2.5 11 BMW F10 12
Piwa: 60/3
|
Wysłany: Sro 03 Paź 2018, 22:33 Temat postu: |
|
|
w f9q nie adoptuje sie egra
na postoju obroty nie osiagaja wiecej niz 3k, podobnie jak podczas jazdy z wcisnietym sprzeglem
jak koledzy wyzej wspomnieli z diagnostyki cos by wyszlo, najlepiej logi z egr,wtrysk,przeplywka, cisnienie cr, cisnienie doladowania _________________ prosze nie pisac na PW, piszmy na forum dla potomnych
pomoglem daj + |
|
Powrót do góry |
|
|
|