Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzik77
Czytelnik
Dołączył: 15 Kwi 2018 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość/region): Świdnica/dolnośląskie Posiadane auto: Honda Jazz 1.4 benzyna+lpg, 2002 rok
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 20 Wrz 2018, 15:06 Temat postu: |
|
|
No tak, czytałem o czyszczeniu przepustnicy. Jednakże proszę zwrócić uwagę, że wszystko popsuło się od kiedy rozłączyłem akumulator. Do tamtej chwili obroty były jak najbardzie ok. Dlatego nie chciałbym rozbierac i sprawdzać niczego więcej, skoro przyczyną niewłąściwych obrotów jest ewidentnie rozłączenie akumulatora i skasowanie jakichś ustawień. Tak sobie myślę, że skoro po ponownym resecie auto potrafi mieć prawidłowe obroty nawet przez kilka dni, to chyba nie jest to nic mechanicznego... |
|
Powrót do góry |
|
|
kedlaw07
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 4370 Skąd jesteś (miejscowość/region): Opole/opolskie Polska Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
|
Wysłany: Czw 20 Wrz 2018, 21:29 Temat postu: |
|
|
W serwisowce jest podana procedura uczenia biegu jałowego.
Przeprowadź ja może na samej benzynie, a dopiero potem podłącz gaz. _________________ Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
yunior81
Stały Bywalec
Dołączył: 23 Cze 2018 Posty: 199 Skąd jesteś (miejscowość/region): Piotrków Tryb. Posiadane auto: Honda City 2009
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Pią 21 Wrz 2018, 16:28 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to co piszesz w pierwszym swoim poście to woła o pomstę do nieba i wnioskuję, że poprzedni właściciel z powodu ww problemów z samochodem, które niestety teraz Ciebie dotknęły, zwyczajnie sprzedał go pozbywając się (w jego mniemaniu) problemu.
Z powodu odłączenia akumulatora nie powinno nic się stać ale źle wpięta instalacja LPG w wiązkę samochodu, może powodować różne nieprzewidziane problemy. Strzelam w ciemno, że instalacja w twoim samochodzie też jest kiepsko założona. O doborze komponentów instalacji się nie wypowiem, bo nie widzę co jest pod maską
Proponuję się zalogować i zobaczyć jak powinna być prawidłowo zamontowana i dobrana instalacja LPG:
1.http://lpg-forum.pl/post893311.html?hilit=Honda%20Jazz#p893311
2.http://lpg-forum.pl/post873291.html?hilit=Honda%20Jazz#p873291
3.http://lpg-forum.pl/post802547.html?hilit=Honda%20Jazz#p802547
Check się pali od montażu instalacji LPG, ponieważ wykonał ten montaż jakiś druciarz, który o montażu i strojeniu instalacji nie wie nic. W mojej Hondzie założyłem instalację i żadnych "czeków" czy "słabszej jazdy" nie ma, jazda na LPG jest taka sama ja na Pb - zero różnicy. Silniki Hondy bardzo dobrze współpracują z instalacjami LPG pod warunkiem dobrego stanu technicznego silnika, dobrze dobranej i wystrojonej instalacji oraz kontroli luzów zaworowych, a to co mówią w serwisach Hondy odnośnie instalacji LPG można wsadzić między bajki.
Pod tym linkiem jest montaż w moim samochodzie: http://lpg-forum.pl/post915936.html?hilit=Honda%20City#p915936
Reasumując, musisz doprowadzić silnik do stanu fabrycznego jeśli chodzi o obroty, nawet jak będziesz musiał wydać ogromną sumę 150 zł. na te obroty, to zrób to. Nastepnie radziłbym odwiedzić porządnego gazownika, który rzuci okiem na instalację LPg i doradzi co z nią zrobić ewentualnie jesli będzie OK (w co wątpię) i wystroi ją porządnie do prawidłowo pracującego silnika na benzynie. |
|
Powrót do góry |
|
|
|