Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zyga111
Czytelnik
Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 2
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 24 Sty 2009, 14:35 Temat postu: Kolumna kierownicza. |
|
|
Mam do wymiany kolumne kierowniczą w moim autku
i tu mam pytanie do tych co sa w temacie .
Teraz mam kolumne ze wspomaganiem jednak kolumna bez
wspomagania jest dużo tańsza czy ma ktos założona właśnie taką
bez wspomagania i czy ciężko się kręci?
Bo swego czasu miałem ducato z 1991 bez wspomagania i nie
było tak ciężko tylko nie wiem jak to bedzie w tym z 1995roku. |
|
Powrót do góry |
|
|
GrekuPL
Dyskutant
Dołączył: 07 Mar 2008 Posty: 61 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław Posiadane auto: ducato 10 2.8D 2001, ducato 14 2.5D 96
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 24 Sty 2009, 14:51 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy jest sens tak magikować...bo okaże się, że będziesz sprzedawać i co ? bez wspomagania a było ? lepiej dołóż kasy i miej wspomaganie...szkoda łap... |
|
Powrót do góry |
|
|
JaCob.mistrz
Debiutant
Dołączył: 22 Paź 2007 Posty: 10
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 25 Sty 2009, 02:53 Temat postu: |
|
|
Kolumnę kolego, czy listwę??
Ze wspomaganiem to jest zawsze tak, że jeżeli masz auto fabrycznie bez wspomagania (cała listwa kierownicza itd.), to mimo ze wspomagania nie ma, to nie jest tragicznie. Jeżeli natomiast masz auto ze wspomaganiem, a np. niesprawną tylko pompę wspomagania, to kręci się bardzo ciężko, ponieważ musisz jakby bezpośrednio kołem kierownicy napędzić całą tą niedziałającą listwę kierowniczą, która (w momencie gdy jest "nieaktywna") stawia dużo większy opór niż listwa bez wspomagania.
Tak więc jak na moje nie ma się nad czym zastanawiać, tylko naprawiać tak, jak było w oryginale. |
|
Powrót do góry |
|
|
|