Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piohol
Auto Maniak
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
|
Wysłany: Sro 13 Cze 2018, 18:08 Temat postu: 1.3MJ problem z DPF |
|
|
Fiat diablo 1.3MultiJet auto jeździło bez DPF ale przy automatycznej procedurze wypalania bardzo kopciło.
Nowy właściciel założył DPF, który został zaadaptowany w ECU.
Na chwilę obecną auto jeździ ale wywala check engine i tryb awaryjny.
Błąd P1206
DPF fizycznie czysty.
Wg parametrów zatkany 1-2%
Ciśnienie 0.060-0.200 bar
parametr "stan filtra-uszkodzony"
nowy olej w silniku
Wcześniej próbował sam dopalać, teraz już nie.
Wymuszenie skutkuje wzrostem obrotów na ok. 2min, później spadają i wywala "złą odpowiedź ze sterownika"
EGR czysty, czujnik ciśnienia czysty, czujnik w kolektorze wyczyszczony, układ wydechowy drożny.
Adaptacje kończą się powodzeniem ale nie daje to żadnej zmiany. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr |
|
Powrót do góry |
|
|
darofiat
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 432 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rybnik/Śląskie Posiadane auto: Teraz:Fiat 263 Diablo 2013 1.4Tjet+LPG_KIA SOUL 1.6+LPG były:Punto I Punto II FL ,GRANDE Punto, Linea,Palio,DOBLO IFL,PEUGEOT 307 SW FL,OPEL Kadett Opel Insignia,Chevrolet Captiva,Citroen ZX
Piwa: 23/2
|
Wysłany: Wto 19 Cze 2018, 17:21 Temat postu: |
|
|
Piszesz że jeżdził bez DPF-a i zadaptowany w ECU?Jak dobrze rozumie to został przywrócony orginalny soft z obsługą filtra.Jeżeli tak to warto sprawdzić po numerach sw na naklejce sterownika jak i przy odczycie czy są takie same bo może sie okazać że jednak problem jest z samym softem sterownika silnika. _________________ Elektronika samochodowa i wszystko co z nią związane na PW:) |
|
Powrót do góry |
|
|
|