Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kanho
Czytelnik
Dołączył: 15 Maj 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kolbuszowa Posiadane auto: Brak
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Wto 15 Maj 2018, 19:25 Temat postu: Dodge caliber 1.8 kupno |
|
|
Witam wszystkich serdecznie chciał bym kupić Dodge caliber 1.8 2007-2010r tylko za dużo naczytałem się chyba o spadkach mocy i braku rozwiązania tego problemu. I tylko chyba to mnie wstrzymuj, udało się komuś z was rozwiązać ten problem ? Bardzo duża awaryjnosc tego modelu ? I jak z widocznością do przodu na forach wyolbrzymiają że zatrzymując się pod sygnalizacja świetlna jej nie widać ? Pozdrawiam wszystkich. |
|
Powrót do góry |
|
|
111290PL
Stały Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2016 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość/region): Rzeszów Posiadane auto: Dodge Caliber
Piwa: 3/16
|
Wysłany: Wto 15 Maj 2018, 22:06 Temat postu: |
|
|
Jesli chcesz byc oparty o fotel na swiatlach to musisz stanac nieco dalej niz normalnie do tej pory na przykladzie toyoty avensis. W ogole mi to nie przeszkadza. Nawet powiem ze przyzwyczailem sie już na drugim skrzyzowaniu ze swiatlami. Czyli tym sie nie przejmuj.
Co do awaryjnosci to nie wiem bo mam crd diesla _________________ Dodge Caliber 2007 2.0 Diesel |
|
Powrót do góry |
|
|
Kajojo
Debiutant
Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódź Posiadane auto: Dodge Caliber 2007 1.8
Piwa: 2/1
|
Wysłany: Sro 16 Maj 2018, 08:32 Temat postu: |
|
|
Witaj! Ja nie spotkałem się ze spadkiem sprawności. Natomiast spotkałem się z popularnymi wadami - rdza na progach i brak podświetlenia zegarów. Oba da się zwalczyć. Podświetlenie 50 zł koszt inwertera na allegro plus ktoś kto go wymieni, progi trochę gorzej, ale w autoryzowanym punkcie zrobili mi je super kompleksowo i trochę potrzymają. Autko ma przebieg 220 000km. Jak dotąd tylko sprawy związane z przebiegiem albo eksploatacyjne robiłem.
Moje serwisy przez ostatnie 9msc:
~ Wymiana oleju w skrzyni biegów na zalecany, przy 200 000 kilometrów przebiegu.
~ Wymiana paska alternatora wraz z kompletem rolek na nowe.
~ Zawieszenie tył: wahacze.
~ Zawieszenie przód: łączniki stabilizatora, sworznie.
~ Drążek kierowniczy.
~ Oświetlenie przód: Wraz z przepaleniem żarówek postojowych wymieniłem wszystkie żarówki, do tego prawy reflektor miał problem z trzymaniem wiązki światła, został wymieniony na nowy.
~ Odgrzybienie i nabicie klimatyzacji + ozonowanie, filtr kabinowy.
~ Wymieniony został wysprzęglik.
~ Na progach pojawiły się pierwsze oznaki rdzy, zostały one usunięte w autoryzowanym punkcie blacharsko-lakierniczym + udrożnione zostały odpływy.
~ Serwis instalacji LPG.
~ Dwukrotnie został wymieniony już olej silnikowy + filtry. Następny serwis oleju na 230 000km.
~ Zostało wykonane zabezpiecznie antykorozyjne podwozia.
~ Wymieniony został uszczelniacz półosi.
~ Nawierty w wydechu żeby nie rdzewiał od cieczy z LPG
~ Klocki komplet
~ Wymiana inwertera od podświetlenia zegarów
W sumie to przebieg mnie nie zachęcał, ale kupiłem go dla serca i po trochu dla umysłu. Polski salon, do 160k serwisowany wyłącznie w ASO. No i poza prawym nadkolem z przodu (ma warstwę podwójną 300um) cały lakier fabryczny.
Może wygląda na dużo patrząc czysto serwisowo, ale jestem z tych co lubią mieć auto w możliwie najlepszej kondycji. Poza tym bardzo dużo jeżdżę. W miesiąc dobijam do 3.5 tys. kilometrów. W zeszłym tygodniu przesiadłem się na auto żony.
Analizuję plusy i minusy sprzedaży swojego, jakbyś chciał pogadać PW |
|
Powrót do góry |
|
|
Emma9889
Czytelnik
Dołączył: 21 Maj 2018 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość/region): Więckowice Posiadane auto: Dodge caliber 1.8 2006
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Cze 2018, 12:41 Temat postu: |
|
|
Posiadam dodge caliber 1.8 2007 ale produkcja grudzień 2006. Co do awaryjności to według mnie bardzo mało problemowe auto w porownaniu do Europejczyków. Ja w swoim wymieniałam na start tłumik bo rdza wyżarła dziurę w końcowym odcinku. Potem tylko eksploatacja: klocki, tarcze przód i tył, wahacze, łączniki stabilizatorów i amortyzatory, wysprzęglik (zimą strzelił przewód) no i olej plus filtry. Mam też gaz no i dochodzi jego serwis. Auto mam od lipca 2016 i nigdy nie zauważyłam spadków mocy ani podświetlenie mi nie padło. Od lipca 2016 zrobiliśmy nim prawie 50tys km. |
|
Powrót do góry |
|
|
Farkas
Dyskutant
Dołączył: 01 Lip 2014 Posty: 71 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa / mazowieckie Posiadane auto: dodge caliber 1,8 SE
Piwa: 0/5
|
Wysłany: Pią 15 Cze 2018, 17:07 Temat postu: To fajne auto |
|
|
Zgadzam się z przedmówcą. To fajne auto, widoczność normalna, awaryjność mniejsza niż w moich poprzednich autach: Leon i Golf.
Prawda, że naprawy blacharskie nie sa tak proste jak w golfie, gdzie wymieniasz gotowe zestawy _________________ Dodge Forever |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 15 Cze 2018, 17:07 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|