Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nadinusia
Czytelnik
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): Starogard Gdański Posiadane auto: fiat palio weekend 1.4 1998
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 02 Mar 2010, 17:41 Temat postu: Montaż linek hamulca ręcznego. |
|
|
Witam,
proszę o pomoc w wymianie linek hamulca ręcznego w palio weekend 1.4. Stare linki zostały już "popuszczone" przez mechanika, mam nowe i chcę je wymienić. Niestety mój mechanik nie ma ostatnio czasu i zastanawiam się, czy można to zrobić samemu? Proszę o pomoc, mam dość jazdy bez ręcznego! |
|
Powrót do góry |
|
|
ravauek211
Auto Maniak
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 1472 Skąd jesteś (miejscowość/region): Warszawa
Piwa: 186/4
|
Wysłany: Wto 02 Mar 2010, 18:01 Temat postu: |
|
|
nie jest to trudne ale chyba trzeba bębny zdjąć.
poszukaj informacji tu http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=57720 _________________ Były:
uno 0,9 2002r
Albea 1,2 16V 03r
Seicento 0,9LPG
Jest:
Peugeot 307 kombi 1,6 16V LPG
Kia picanto 1.0 LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Pasoń Edward
Auto Maniak
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 605 Skąd jesteś (miejscowość/region): Siemianowice Posiadane auto: Audi A4 b5 1.6 /Gaz//DUCATO Camper 2.5D
Piwa: 40/1
|
Wysłany: Wto 02 Mar 2010, 20:16 Temat postu: |
|
|
Witam nie jest to trudne ale przydał by się kanał,zobacz jak są przepuszczone i puśc po jednej tymi samymi mocowaniami co stare,odhacz pod ręcznym po jednej lincei najpierw wepnij do mocowania przy hamulcu rączki,to powinno być w miarę łatwe,a przy bębnach tam gdzie linka wpada weź (majzel),przecinak i wybij pancerz na zewnątrz,sugeruj się nową linką. Z tyłu bębna w dolnej części jest zaślepka plastikowa,podważ śrubokrętem wyskoczy tam zobaczysz mocowanie linki na przeciw otworu,podważ śrubokrętem musi wyjść do góry.Włóż nową wbij przecinakiem nie za ostrym nowy pancerz do bębna linkę umocuj tam gdzie stara.Naciągnij ręczny,przy rączce powinna byc regulacja od strony kabiny.Jak juz w miare naciągniesz zobacz czy jest okej z tyłu bębnów i dopiero załóż zaślepki w bębnach,sprawdzi czy linka nie dotyka tłumika.Poskręcaj koła ustaw samochód na nierównej nawierzchni tam gdzie samochód będzie sie toczył,i naciągaj dalej ręczny do momentu aż poczujesz że zaczyna łapac wtedy cofnij trochę żeby ręczny nie blokował kół podczas jazdy..A bębnów nie trzeba ściągac poto są zaslepki z tyłu bębnów ale mozna,tez się tak robi tylko że bębny cięzko z reguły schodza lub zrywają okładziny jak bębny nie były nigdy szlifowane-ale dowiesz się w jakim stanie są okładziny.Czas pracy max. dla początkujących do 3godz.Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
ceta
Czytelnik
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość/region): mg Posiadane auto: siena 1,2 hl ,99
Piwa: 0/2
|
Wysłany: Nie 29 Kwi 2018, 18:53 Temat postu: |
|
|
bez obrazy ale to sa bzdury |
|
Powrót do góry |
|
|
|