Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukado81
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 03 Lut 2012 Posty: 311 Skąd jesteś (miejscowość/region): ŚLĄSK Posiadane auto: wszystkie KIA
Piwa: 7/0
|
Wysłany: Wto 18 Lut 2014, 17:11 Temat postu: |
|
|
no zapewne cos gdzies nie styka... układ abs w tym autku jest bardzo prosty wiec doswiadczone oko i ręce rozwiążą problem... czytanie kodów moze naprowadzic ale i bez tego jest to do względnie szybkiej naprawy...ps. jak długo żyje w otoczeniu KIA to nie słyszałem aby moduł ABS wyzionął ducha...zbyt prosty jest... Ani esp ani innych systemów nie wcisnęli mu do tej małej "główki" to 100lat powinien działać...
Niestety coraz częsciej prawdą, która trzeba zaakceptować jest fakt, ze to juz nie Maluchy i Cinqucento(chociaz tez wielu ma problem) i samemu nie jest tak łatwo jak kiedyś cos naprawić...takie czasy ze nawet lodówka ma "mikroprocesor"...i żelazko tez... |
|
Powrót do góry |
|
|
Silwer
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 487 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódzkie Posiadane auto: A4 B6 1.8t quattro avant
Piwa: 25/1
|
Wysłany: Wto 01 Kwi 2014, 17:19 Temat postu: |
|
|
Wraz z nadejściem wiosny, obudził się także ABS. Udało się też wybłyskać kod błędu (złącza 12 i 15 w starego typu wtyczce). Zapaliło się na dłużej i dwa razy krócej. Czy to błąd 2 czy 12? I co to może oznaczać? _________________ Trabant 601 84\\\'
A4 B6 1.8t quattro Avant 03\\\'
SHL M11 63\\\'
A4 B6 1.8t Avant 01\\\'
Nie pytaj mnie-czy można, zapytaj siebie-czy warto? Bo można wszystko, ale nie wszystko warto...
Ostatnio zmieniony przez Silwer dnia Wto 03 Mar 2015, 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Silwer
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 487 Skąd jesteś (miejscowość/region): Łódzkie Posiadane auto: A4 B6 1.8t quattro avant
Piwa: 25/1
|
Wysłany: Sob 19 Kwi 2014, 18:18 Temat postu: |
|
|
Udało się trochę ustalić. Wyskoczyły chyba wszystkie możliwe błędy. Gdyby ktoś chciał sobie pobłyskać to proszę: (podobno są jeszcze kody 4 cyfrowe)
35-Dotyczy to przerywana zwarcia w czujniku lub tylnej otwartej lub
przewodów czujnika prędkości (w tym łączników).
47-Dotyczy to Otwórz tylny elektromagnes zrzutu lub obwód w HCU
12-Dotyczy to nie ma kodów obecnych, system ABS jest OK.
21-Odnosi się to do otwarcia lub zwarcia w czujniku LF lub przewodów
czujnika prędkości (w tym łączników), otwarty obwód w centralkę ABS w serii z wejścia czujnika.
41-Dotyczy to Otwórz LF obwód elektromagnesu oddzielnie lub w HCU.
42-Dotyczy to Otwórz LF elektromagnes Demp lub obwód w HCU.
26-Odnosi się to do niskiej LF napięcia wyjściowego czujnika, wyjście
czujnika zwarty do masy lub zwarcie cewek topiony, 2 czujniki na
niskich obrotach, gdy prędkość pojazdu jest wyższa niż 8 MPH.
43-Dotyczy to Otwórz RF obwód elektromagnesu oddzielnie lub w HCU.
45-Dotyczy to Otwórz RF elektromagnes zrzutu lub obwód w HCU.
16-Dotyczy to obwód otwarty do terminalu zapłonu jednostki sterującej ABS.
46-Dotyczy to Otwórz tylny obwód elektromagnesu oddzielnie lub w HCU.
24-Odnosi się to do otwarcia lub zwarcia czujnika lub przewodów z tyłu czujnik prędkości (w tym złącza), obwód otwarty w centralkę ABS w serii z wejścia czujnika.
61-Dotyczy to Otwórz cewka przekaźnika lub przekaźnik kontaktów nie można
zamknąć, zwrotne silnika jest wysoka, jeśli przekaźnik ma być otwarte,
zamknięte styki przekaźnika zatrzymany. _________________ Trabant 601 84\\\'
A4 B6 1.8t quattro Avant 03\\\'
SHL M11 63\\\'
A4 B6 1.8t Avant 01\\\'
Nie pytaj mnie-czy można, zapytaj siebie-czy warto? Bo można wszystko, ale nie wszystko warto... |
|
Powrót do góry |
|
|
krzymax15
Czytelnik
Dołączył: 04 Mar 2018 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): wlkp Posiadane auto: kia spotrage 2.0TD 2001r
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 04 Mar 2018, 20:36 Temat postu: Kia Sportage nie działa ABS |
|
|
Witam
pozwoliłem odświeżyć trochę temat bo mam ten sam problem cały czas świeci lampka ABS czy kolega znalazł uszkodzenie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
|