Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
master85
Debiutant
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 31 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sułów Posiadane auto: Fiat Stilo 1,9 JTD 80 KM / 2002 rok
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 01 Lis 2017, 20:49 Temat postu: Problem z alternator lub aku |
|
|
Witam mam problem z alternator
Ostatnio podczas przekrecenia zapłonu nie paliła die kontrolka aku
Sytuacja powtarzała się kilka razy
Rano podczas odpalenia w ciągu ostatnich kilku dni pojawiała się wszystkie kontrolki loose connection asr itp
Jednak wczoraj postanowiłem sprawdzić poziom napięcia podczas po odpaleniu auta
Wskazywał napięcie 13.3-13,5 myślałem ze po zestawieniu na 30 minut bez świateł nawiewu pozwoli doładować aku
Jednak po tym czasie zgasilem silnik i ponownie chciałem odpalić jednak nawet nie zakrecil aku padł
Aku M 1,5 roku wiec chyba Oki
Pytanie co obstawiacie regulator napięcia na altku czy coś innego??
Może ktoś się spotkał lub miał podobnie [/i] |
|
Powrót do góry |
|
|
piohol
Auto Maniak
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
|
Wysłany: Sro 01 Lis 2017, 21:45 Temat postu: Re: Problem z alternator lub aku |
|
|
Podładuj aku i odpal silnik. Zmierz jeszcze raz napięcie mierząc na klemach aku i na wyjściu altka. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr |
|
Powrót do góry |
|
|
master85
Debiutant
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 31 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sułów Posiadane auto: Fiat Stilo 1,9 JTD 80 KM / 2002 rok
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 01 Lis 2017, 22:26 Temat postu: |
|
|
Jak zmierzyć na wyjściu altka |
|
Powrót do góry |
|
|
piohol
Auto Maniak
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość/region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
|
Wysłany: Sro 01 Lis 2017, 22:40 Temat postu: |
|
|
master85 napisał: | Jak zmierzyć na wyjściu altka |
Śruba wyjścia z altka i masa silnika. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr |
|
Powrót do góry |
|
|
jareq08
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 1526 Skąd jesteś (miejscowość/region): swiętokrzyskie Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
|
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 23:08 Temat postu: |
|
|
Alternator się wysypał,powinien "dawać" conajmniej 14,4V,napiecie mierzone na klemach.Moze szczotki,ale czesciej pada mostek prostowniczy.Kilku stilowcom przydarzyły się te historie.Nie polecam bawic sie w naprawianie,taniej wyjdzie uzywka lub regenerowany firmowo. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota! |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Czw 02 Lis 2017, 23:08 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
tuning
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2008 Posty: 572 Skąd jesteś (miejscowość/region): rybnik Posiadane auto: cc900 i sc1100 honda vtr sp.2
Piwa: 32/4
|
Wysłany: Pią 03 Lis 2017, 00:27 Temat postu: |
|
|
Sprawdz ladowanie.i podjedzxgdzies do elektryka niech ci przyżądem spirawdzi akumulator na start stop i pod obciazeniem i tyle i wszystko bedziesz wiedział |
|
Powrót do góry |
|
|
master85
Debiutant
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 31 Skąd jesteś (miejscowość/region): Sułów Posiadane auto: Fiat Stilo 1,9 JTD 80 KM / 2002 rok
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 04 Lis 2017, 21:40 Temat postu: |
|
|
okazało się ze winny jest przerwany cienki kabel co jest podlączony do altka,
po naprawie na alternatorze pokazuje 14,11 napiecie wiec chyba ok |
|
Powrót do góry |
|
|
|