Frontera 2.2 (X22DTH) DTI nie odpala


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne .
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Pon 04 Sty 2016, 22:08    Temat postu: Tłoczek pompy Odpowiedz z cytatem

Narazie zostawiam to do piątku bo już nic z tego nie kumam może to coś innego padło w tej pompie.Tu w UK mrozu nie ma mozna przy aucie dłubać bo jest +10-13 st. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Wto 05 Sty 2016, 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
może to coś innego padło w tej pompie
Niestety, najczęściej usterki tej pompy to zatarcie tłoczka i skoro piszesz, że tłoczek minimalnie można poruszać to prawdopodobnie zatarty pompa wtryskowa.
Dalsze usterki tej pompy to sterownik, lecz same z siebie nie uszkadzają i odpowiedzialność za jej uszkodzenie odpowiada zawór elektromagnetyczny lub zaśniedziałe instalacje poprzez zwarcie instalacji tych zaworów.
Może być również tak, że poprzedni właściciel zmienił samą pompę wtryskową bez rozkodowania immobilisera jak i kodowanie. A więc trudno coś powiedzieć dalej na ten temat i najlepiej abyś podłączył pod komputer, w celu odczytania błędu.
Pozdrawiam
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 05 Sty 2016, 22:06    Temat postu: odp.nie odpala Odpowiedz z cytatem

Sytuacja auta jest taka że poprzedni właściciel oddał frontke do komisu jeżdzącą ale coś tam się dławiła ,auto postało pare tygodni i już nie odpaliło więcej a jako że takich aut tu już nikt nie naprawia to postanowili ją puscić za pół darmo a naprawde szkoda po teraz takich aut już się nie robi a po zdjęciu tego dachu latem naprawde będzie super się jeździć.W piątek się zabiore za to jeszcze troche tam pomieszam i jak to nic nie pomoze to wyjme pompe i do regeneracji.A pytanie co do tej relacji pompa-pastylka immobilisera. to chodzi o sam sterownik pompy? on jest zakodowany razem z immo??.Pzdr. Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Sro 06 Sty 2016, 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A pytanie co do tej relacji pompa-pastylka immobilisera. to chodzi o sam sterownik pompy? on jest zakodowany razem z immo??
Tak, sterownik pompy jest zintegrowany z immobiliserem i jeżeli zmienimy sam sterownik od innej pompy to również nie uruchomisz silnika.
Dlaczego pastylka, otóż niektórzy niepotrzebnie zmieniają całość czyli stacyjka, moduł itd., zamiast przełożyć samą pastylkę wyjmując z poprzedniego kluczyka w którym był ten sterownik. Ponieważ sama pastylka zintegrowany ze sterownikiem jest tylko kodem immobilisera na którym cały kod jest wysyłany przez moduł jak i czytnik umieszczony w stacyjce do sterownika.( czytnik jak i moduł nie jest żadnym kodem immobilisera)

Jeżeli właściciel oddał jeszcze na pół sprawny silnik, to należy zająć się pierwsze sprawdzeniem wtryskiwaczy, czy końcówki nie są zawieszone o którym wcześniej już pisałem oraz szczelność samego układu paliwa, a dopiero potem bierzemy się za pompę wtryskową( nigdy odwrotnie).
Jeżeli chodzi o wtryskiwacze, to częsta przyczyna jest zawieszenie się końcówek "rozpylacz", uszkodzenie rozpylacza może powodować brak mocy jak i rozruch silnika. Z tym ostatnim, możliwe że właściciel miał z tym problem o którym jest mowa.
Pozdrawiam
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 12 Sty 2016, 20:52    Temat postu: nie odpala Odpowiedz z cytatem

okazało sie ze obd tester był uwalony i nie pokazywał błedow i czekam na nowy opel tech2.co do pompy i immobilisera bo nie załapałem,jak zmienie pompe ale zostawie sterownik stary to auto odpali?pzdr.
Idea
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Wto 12 Sty 2016, 20:52    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mario80m

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK
Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 26 Sty 2016, 22:35    Temat postu: nie odpala Odpowiedz z cytatem

op-com pokazał :błąd p1660 fuel cut off solenoid circuit hight input (01) present.czy to ten dolny zawor pod wyjsciami przewodow wysokiego cisnienia???pzdr. Rolling Eyes
_________________
Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Transit 2

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
PostWysłany: Pon 15 Lut 2016, 16:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
co do pompy i immobilisera bo nie załapałem,jak zmienie pompe ale zostawie sterownik stary to auto odpali
Tak, jak zostawisz stary sterownik, to immobiliser działa bez zarzutu.

Cytat:
błąd p1660 fuel cut off solenoid circuit hight input (01) present
To inaczej:
Cytat:
Błąd p1660 odcięciem paliwa obwód elektromagnetyczny wysokiej wejściowego (01) obecny
Najwidoczniej wychodzi na to, że musiałeś zmienić sterownik bądź brak zasilania wejściowego do sterownika lub uszkodzony sterownik. (Słynny tranzystor za 5 zł, o czym wcześniej napisałem, jaki klej użyć i nie może to być od komputera.)
Pozdrawiam. Wink
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Porady ,problemy techniczne . Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group