Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario80m
Debiutant
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Pon 04 Sty 2016, 22:08 Temat postu: Tłoczek pompy |
|
|
Narazie zostawiam to do piątku bo już nic z tego nie kumam może to coś innego padło w tej pompie.Tu w UK mrozu nie ma mozna przy aucie dłubać bo jest +10-13 st. |
|
Powrót do góry |
|
|
Transit 2
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
|
Wysłany: Wto 05 Sty 2016, 21:49 Temat postu: |
|
|
Cytat: | może to coś innego padło w tej pompie | Niestety, najczęściej usterki tej pompy to zatarcie tłoczka i skoro piszesz, że tłoczek minimalnie można poruszać to prawdopodobnie zatarty pompa wtryskowa.
Dalsze usterki tej pompy to sterownik, lecz same z siebie nie uszkadzają i odpowiedzialność za jej uszkodzenie odpowiada zawór elektromagnetyczny lub zaśniedziałe instalacje poprzez zwarcie instalacji tych zaworów.
Może być również tak, że poprzedni właściciel zmienił samą pompę wtryskową bez rozkodowania immobilisera jak i kodowanie. A więc trudno coś powiedzieć dalej na ten temat i najlepiej abyś podłączył pod komputer, w celu odczytania błędu.
Pozdrawiam _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku. |
|
Powrót do góry |
|
|
mario80m
Debiutant
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 05 Sty 2016, 22:06 Temat postu: odp.nie odpala |
|
|
Sytuacja auta jest taka że poprzedni właściciel oddał frontke do komisu jeżdzącą ale coś tam się dławiła ,auto postało pare tygodni i już nie odpaliło więcej a jako że takich aut tu już nikt nie naprawia to postanowili ją puscić za pół darmo a naprawde szkoda po teraz takich aut już się nie robi a po zdjęciu tego dachu latem naprawde będzie super się jeździć.W piątek się zabiore za to jeszcze troche tam pomieszam i jak to nic nie pomoze to wyjme pompe i do regeneracji.A pytanie co do tej relacji pompa-pastylka immobilisera. to chodzi o sam sterownik pompy? on jest zakodowany razem z immo??.Pzdr. |
|
Powrót do góry |
|
|
Transit 2
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
|
Wysłany: Sro 06 Sty 2016, 12:43 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A pytanie co do tej relacji pompa-pastylka immobilisera. to chodzi o sam sterownik pompy? on jest zakodowany razem z immo?? | Tak, sterownik pompy jest zintegrowany z immobiliserem i jeżeli zmienimy sam sterownik od innej pompy to również nie uruchomisz silnika.
Dlaczego pastylka, otóż niektórzy niepotrzebnie zmieniają całość czyli stacyjka, moduł itd., zamiast przełożyć samą pastylkę wyjmując z poprzedniego kluczyka w którym był ten sterownik. Ponieważ sama pastylka zintegrowany ze sterownikiem jest tylko kodem immobilisera na którym cały kod jest wysyłany przez moduł jak i czytnik umieszczony w stacyjce do sterownika.( czytnik jak i moduł nie jest żadnym kodem immobilisera)
Jeżeli właściciel oddał jeszcze na pół sprawny silnik, to należy zająć się pierwsze sprawdzeniem wtryskiwaczy, czy końcówki nie są zawieszone o którym wcześniej już pisałem oraz szczelność samego układu paliwa, a dopiero potem bierzemy się za pompę wtryskową( nigdy odwrotnie).
Jeżeli chodzi o wtryskiwacze, to częsta przyczyna jest zawieszenie się końcówek "rozpylacz", uszkodzenie rozpylacza może powodować brak mocy jak i rozruch silnika. Z tym ostatnim, możliwe że właściciel miał z tym problem o którym jest mowa.
Pozdrawiam _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku. |
|
Powrót do góry |
|
|
mario80m
Debiutant
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 12 Sty 2016, 20:52 Temat postu: nie odpala |
|
|
okazało sie ze obd tester był uwalony i nie pokazywał błedow i czekam na nowy opel tech2.co do pompy i immobilisera bo nie załapałem,jak zmienie pompe ale zostawie sterownik stary to auto odpali?pzdr.
_________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 12 Sty 2016, 20:52 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mario80m
Debiutant
Dołączył: 26 Gru 2015 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wrocław/UK Posiadane auto: Opel FRONTERA 2.2 DTI /E65/X-Trail/VW BORA
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 26 Sty 2016, 22:35 Temat postu: nie odpala |
|
|
op-com pokazał :błąd p1660 fuel cut off solenoid circuit hight input (01) present.czy to ten dolny zawor pod wyjsciami przewodow wysokiego cisnienia???pzdr. _________________ Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi.... |
|
Powrót do góry |
|
|
Transit 2
Auto Maniak
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość/region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
|
Wysłany: Pon 15 Lut 2016, 16:13 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co do pompy i immobilisera bo nie załapałem,jak zmienie pompe ale zostawie sterownik stary to auto odpali | Tak, jak zostawisz stary sterownik, to immobiliser działa bez zarzutu.
Cytat: | błąd p1660 fuel cut off solenoid circuit hight input (01) present | To inaczej: Cytat: | Błąd p1660 odcięciem paliwa obwód elektromagnetyczny wysokiej wejściowego (01) obecny | Najwidoczniej wychodzi na to, że musiałeś zmienić sterownik bądź brak zasilania wejściowego do sterownika lub uszkodzony sterownik. (Słynny tranzystor za 5 zł, o czym wcześniej napisałem, jaki klej użyć i nie może to być od komputera.)
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku. |
|
Powrót do góry |
|
|
|