Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Czw 19 Mar 2015, 16:19 Temat postu: |
|
|
H2O74O2 napisał: | Wyłapałem że na wolnych obrotach przełączę z gazu na benz. wchodzi na obroty książkowe i idealnie stuka, wystarczy że przełączę na LPG (wolne obroty idealnie) i dam odrobinę gazu i problem powraca. O co k..wa pięć |
Pisałem ci o cewce, przewodach wn i świecach.......nic na ten temat nie odpisałeś....często ten układ daje takie objawy....
Pisałeś też że była za uboga mieszanka gazu, gaziarz podciągnął ciśnieniem na reduktorze, czy tylko mnożnik podciągał?......Jakie masz wtryskiwacze gazu,jaka średnica przelotu w dyszach?Jak podłączenia i ich długości z wtryskiwaczy gazowych do kolektora?
Nie widzę auta ale przypuszczam że tu też może być skopane.....po założeniu było oki a po paru miesiącach problem....
Przerabiałem podobny problem w rover 75...z wtryskami ac....Obroty wariują od 400 do 1000 tylko na gazie...Instalka 3 miesięczna na gwarancji....gościowi wyjaśniłem co i jak i reklamował i reklamuje _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
H2O74O2
Stały Bywalec
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnyśląsk Posiadane auto: c5 2.0HDI break 2003
Piwa: 1/3
|
Wysłany: Pon 23 Mar 2015, 13:42 Temat postu: |
|
|
Fakt cewki, świec nie sprawdzałem, a reszta co piszesz o inst. gaz to dla mnie hard kor. Nie mam bladego pojęcia wiem tylko że wtryski są kol. czerwonego (czy obudowa) jestem kompletnym laikiem. |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pon 23 Mar 2015, 14:55 Temat postu: |
|
|
H2O74O2 napisał: | Fakt cewki, świec nie sprawdzałem, a reszta co piszesz o inst. gaz to dla mnie hard kor. Nie mam bladego pojęcia wiem tylko że wtryski są kol. czerwonego (czy obudowa) jestem kompletnym laikiem. |
Gdy będą walić świece/nie właściwa przerwa do gazu, zużyte itp/ i przewody wn oraz cewka, to mimo że na benzynie jest ok/albo prawie nie wyczuwalne/ to na gazie będą problemy.
Wtryski koloru czerwonego.....pewnie listwa z 4 wtryskiwaczami gazu valtek...popularne ale słabe "waldemary".
Masz w nich dysze wtryskowe w których wiercisz odpowiednią średnicę przelotu zależnie od mocy KM na cylinder.
Waldemary wymagają kalibracji skoku czyli listwy wtryskowej jako raz a drugie kalibracji instalacji przy każdym dłubaniu w nich.
Zacznij od wymiany świec i ustawienia przerwy do pracy na gazie...przewody wn jeśli przebieg duży....cewkę zostaw a po wymianie sprawdź efekty.
Trudno ogarnąć na odległość ale przyczyna może leżeć także po stronie instalacji lpg...nie właściwy dobór średnicy dysz...montaż...parametry programu po kalibracji...
Zacznij od wymiany świec i wn....zależnie od wyników dalsze działania. Poszukaj dobrego fachowca od gazu.
Pozdro. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
H2O74O2
Stały Bywalec
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 110 Skąd jesteś (miejscowość/region): Dolnyśląsk Posiadane auto: c5 2.0HDI break 2003
Piwa: 1/3
|
Wysłany: Wto 24 Mar 2015, 10:08 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź Pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Wto 24 Mar 2015, 14:36 Temat postu: |
|
|
Dzięki za browara
Daj znać co zrobiłeś i jakie efekty.
Pozdro Maciej. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Wto 24 Mar 2015, 14:36 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
EVELIN91
Czytelnik
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zamość Posiadane auto: Alfa Romeo 156
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 17 Kwi 2015, 14:51 Temat postu: |
|
|
Witam, mam podobny problem i nie wiem czym może być on spowodowany. Podłączam się do przedmówcy - czy problem naprawiłeś i w czym on tkwił? |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Nie 19 Kwi 2015, 19:17 Temat postu: |
|
|
EVELIN91 napisał: | Witam, mam podobny problem i nie wiem czym może być on spowodowany. Podłączam się do przedmówcy - czy problem naprawiłeś i w czym on tkwił? |
Witam.
EWELIN91 przeczytaj wszystkie posty,także te z poprzedniej strony i sprawdź u Siebie wszystko co zostało opisane....w każdym aucie może być inna przyczyna...
W moich komentarzach znajdziesz podpowiedzi.
Pozdro _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730 |
|
Powrót do góry |
|
|
Extraleontine73
Czytelnik
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Konin Posiadane auto: Land Rover Range Rover
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 22 Kwi 2015, 20:50 Temat postu: |
|
|
Przyczyną może być usterka w instalacji, zakłócenia w obrębie dolotu powietrza. Warto też sprawdzić różnego rodzaju połączenia gumowe oraz przewody pod maską. |
|
Powrót do góry |
|
|
|