Gasnie po przelaczeniu sie na GAZ

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZIBI 88

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze
Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Wto 04 Mar 2014, 19:51    Temat postu: Gasnie po przelaczeniu sie na GAZ Odpowiedz z cytatem

Witam wszytkich, mam problem z moja meganka przerobiona na GAZ.
Meganka odpala bez zarzutow. Dziennie rano po odpaleniu, silnik chodzi bez zrzutu, problem pojawia sie w momencie jak podnosi sie temperatura silnika i przelacza sie na GAZ, silnik natychmiast gasnie, spadaja obroty jakbym wylaczyl silnik. Odpalam ponownie odpala na bezynie i po kilu sekundach przelacza sie i znow gasnie i nie reaguje na pedal gazu, nie potrafe podniesc obrotow. W momencie jak jade i samochod przelacza sie na gaz, samochod traci moc, nie reaguje na pedal gazu i jak jestem rozpedzony jadec na biegu samochod zwalnia, ale po chwili przelacza sie i juz jedzie normalnie. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po dluzszym postoju, jak silnik jest cieply, nie ma problemu, odpala i przelacza sie bez zarzutow. dzieje sie tak jak silnik wystygnie np. po nocy lub gdy prubuje odpalic po pracy.
Prosze o pomoc jesli komus juz sie cos takiego stalo, lub jak ktos ma pojecie co moze byc przyczyna. Mam wymieniony rozrzad, fazator bo juz wariowal, jestem po wymianie wszystkich filtrow i oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
nadamus
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1887
Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok
Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
PostWysłany: Wto 04 Mar 2014, 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedz do gazownika celem przeglądu instalacji (wymiana filtrów, sprawdzenie parownika) przy okazji gazownik musi podnieść temperaturę przełączania Wink
_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ZIBI 88

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze
Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Nie 09 Mar 2014, 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylem u gazownika na przegladzie gwarancyjnym i problem zaczol sie krotko, po tej wizycie. Pojechalem znow i gazownik powiedzial ze to wtryski prawdopodobnie padly. Ja nie chce ich wymieniac jak nie mam pewnosci, i nie wiem czy nie chce mnie naciagnac na wymiane, ktora moze byc zbedna. Czy Jest mozliwe ze wtryski sie sklejaja?? Bo w momencie przelaczenia nie slychac ja wtryski sia zalaczaja i samochod gasnie. TAk mi przekazal Gazownik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Nie 09 Mar 2014, 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego ile zrobiłeś km na tych wtryskach i parowniku?Jakie wtryskiwacze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
ZIBI 88

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze
Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Nie 09 Mar 2014, 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Instalacje zalozylem nowa ok 3 lata temu i zrobilem na niej ok 35000 km.
Wtryskiwacze jakie sa zalozone, szczerze nie wiem. Ile srednio powinny takie wtryski wytrzymac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Reklama








Wysłany: Nie 09 Mar 2014, 23:23    Temat postu: reklama

Powrót do góry
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Pon 10 Mar 2014, 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam kolego. 35.000 km i 3 lata to może byc dośc już dla wtryskiwaczy...mogą byc po 3 latach rozkalibrowane i w środku po prostu brudne i zużyte. Ciekawe jak parownik gazu...przydałoby się zerknąc do do jego środka...
A ile wytrzymają wtryskiwacze? To zależy i od ich jakości /a nie wiem jakie masz/ ,i od jakości gazu ,i czasu użytkowania, i ilości km na nich zrobionych.
Ogólnie teraz ja podchodzę do tego tak że po ok 35.000km wymieniam wtryskiwacze na nowe...w ten sposób unikam problemów związanych z zużyciem...kiedyś przy valtekach regeneracja przyniosła mierne efekty.... W moim wypadku roczne przebiegi to ok 40.000 km.
Obecnie jeżdżę na wtryskiwaczach OMVL.
Moim zdaniem wymiana wskazana a także przegląd instalacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości) Wystawiono 1 piw(a)
ZIBI 88

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze
Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
PostWysłany: Czw 13 Mar 2014, 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki wielkie za odpowiedz i za rade. Pewnie nasz polski gaz dobil mi te wtryski, niestety chyba bede musial sie jednak zastanowic nad ta wymiana.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
nadamus
Moderator

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1887
Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok
Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
PostWysłany: Czw 13 Mar 2014, 22:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zanim wymienisz wtryski gazu podjedź do serwisu lpg Wink Za przegląd instalacji zapłacisz ok 50-70 zł. (z wymianą filtrów). Nie ma co wymieniać na zapas. Przy okazji przeglądu gazownik sprawdzi całą instalację i powie co się dzieje Wink
_________________
Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
mk0367

Auto Maniak
Auto Maniak


Dołączył: 20 Sty 2014
Posty: 859
Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA
Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
PostWysłany: Czw 13 Mar 2014, 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZIBI 88 napisał:
Dzieki wielkie za odpowiedz i za rade. Pewnie nasz polski gaz dobil mi te wtryski, niestety chyba bede musial sie jednak zastanowic nad ta wymiana.
Pozdrawiam



Nie ma problemu kolego,będziesz miał pytania napisz może podpowiem jeśli będę wiedział.
Co do wtryskiwaczy gazowych to jeśli możesz u siebie to polecam OMVL...dostępne na allegro. Nie kalibruje się ich ,w skrócie ze względu na inny rodzaj sprężynek w środku, a regeneracja polega na wymianie całej szyny z tłoczkami i przykręcenie jej w miejsce starej.
Używam i jestem zadowolony....dobra cena do jakości.
Dzięki za piwo.Pozdro. Laughing



Kolego nadamus ZIBI88 pisał w jednym z postów że to gazownik robił przegląd i zasugerował wymianę wtrysków...ja tylko udzieliłem odpowiedzi czy to może byc potrzebne po takim przebiegu i 3 latach użytkowania.Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Kila_

Czytelnik
Czytelnik


Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość/region): WLKP
Posiadane auto: Opel
Piwa: 0/0
PostWysłany: Pon 02 Lut 2015, 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam podobny problem w megance. Kolego zibi napisz proszę co pomogło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
marek8282

Debiutant
Debiutant


Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość/region): Wola
Posiadane auto: Kia Ceed 1.6 16V 122KM 2008
Piwa: 4/4
PostWysłany: Pon 02 Lut 2015, 22:00    Temat postu: Wtryski gazu Odpowiedz z cytatem

Ja miałem podobny problem w KIA. Wymieniłem listwę wtryskową, filtry fazy ciekłej i lotnej, autko zaczęło jeździć bez żadna problemów. Ale dziwne że wtryski padły po 35 tyś kilometrów. Ja kupiłem listwę za 350 zł i dla niej jest dedykowane 60 tys km przy regularnych przeglądach.
_________________
Jeśli pomogłem postaw piwko Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość gadu-gadu Postaw piwo (podziękowanie dla autora tej wiadomości)
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.auto.com.pl Strona Główna -> Instalacje LPG - IV generacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group