Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZIBI 88
Czytelnik
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Wto 04 Mar 2014, 19:51 Temat postu: Gasnie po przelaczeniu sie na GAZ |
|
|
Witam wszytkich, mam problem z moja meganka przerobiona na GAZ.
Meganka odpala bez zarzutow. Dziennie rano po odpaleniu, silnik chodzi bez zrzutu, problem pojawia sie w momencie jak podnosi sie temperatura silnika i przelacza sie na GAZ, silnik natychmiast gasnie, spadaja obroty jakbym wylaczyl silnik. Odpalam ponownie odpala na bezynie i po kilu sekundach przelacza sie i znow gasnie i nie reaguje na pedal gazu, nie potrafe podniesc obrotow. W momencie jak jade i samochod przelacza sie na gaz, samochod traci moc, nie reaguje na pedal gazu i jak jestem rozpedzony jadec na biegu samochod zwalnia, ale po chwili przelacza sie i juz jedzie normalnie. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po dluzszym postoju, jak silnik jest cieply, nie ma problemu, odpala i przelacza sie bez zarzutow. dzieje sie tak jak silnik wystygnie np. po nocy lub gdy prubuje odpalic po pracy.
Prosze o pomoc jesli komus juz sie cos takiego stalo, lub jak ktos ma pojecie co moze byc przyczyna. Mam wymieniony rozrzad, fazator bo juz wariowal, jestem po wymianie wszystkich filtrow i oleju. |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Wto 04 Mar 2014, 20:53 Temat postu: |
|
|
Jedz do gazownika celem przeglądu instalacji (wymiana filtrów, sprawdzenie parownika) przy okazji gazownik musi podnieść temperaturę przełączania _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
ZIBI 88
Czytelnik
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Nie 09 Mar 2014, 22:14 Temat postu: |
|
|
Bylem u gazownika na przegladzie gwarancyjnym i problem zaczol sie krotko, po tej wizycie. Pojechalem znow i gazownik powiedzial ze to wtryski prawdopodobnie padly. Ja nie chce ich wymieniac jak nie mam pewnosci, i nie wiem czy nie chce mnie naciagnac na wymiane, ktora moze byc zbedna. Czy Jest mozliwe ze wtryski sie sklejaja?? Bo w momencie przelaczenia nie slychac ja wtryski sia zalaczaja i samochod gasnie. TAk mi przekazal Gazownik. |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Nie 09 Mar 2014, 22:23 Temat postu: |
|
|
kolego ile zrobiłeś km na tych wtryskach i parowniku?Jakie wtryskiwacze? |
|
Powrót do góry |
|
|
ZIBI 88
Czytelnik
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Nie 09 Mar 2014, 23:23 Temat postu: |
|
|
Instalacje zalozylem nowa ok 3 lata temu i zrobilem na niej ok 35000 km.
Wtryskiwacze jakie sa zalozone, szczerze nie wiem. Ile srednio powinny takie wtryski wytrzymac? |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Nie 09 Mar 2014, 23:23 Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Pon 10 Mar 2014, 10:11 Temat postu: |
|
|
Witam kolego. 35.000 km i 3 lata to może byc dośc już dla wtryskiwaczy...mogą byc po 3 latach rozkalibrowane i w środku po prostu brudne i zużyte. Ciekawe jak parownik gazu...przydałoby się zerknąc do do jego środka...
A ile wytrzymają wtryskiwacze? To zależy i od ich jakości /a nie wiem jakie masz/ ,i od jakości gazu ,i czasu użytkowania, i ilości km na nich zrobionych.
Ogólnie teraz ja podchodzę do tego tak że po ok 35.000km wymieniam wtryskiwacze na nowe...w ten sposób unikam problemów związanych z zużyciem...kiedyś przy valtekach regeneracja przyniosła mierne efekty.... W moim wypadku roczne przebiegi to ok 40.000 km.
Obecnie jeżdżę na wtryskiwaczach OMVL.
Moim zdaniem wymiana wskazana a także przegląd instalacji. |
|
Powrót do góry |
|
|
ZIBI 88
Czytelnik
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość/region): Zabrze Posiadane auto: Megane II 2004 1,6 16v
Piwa: 0/1
|
Wysłany: Czw 13 Mar 2014, 19:47 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielkie za odpowiedz i za rade. Pewnie nasz polski gaz dobil mi te wtryski, niestety chyba bede musial sie jednak zastanowic nad ta wymiana.
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
nadamus Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość/region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
|
Wysłany: Czw 13 Mar 2014, 22:18 Temat postu: |
|
|
Zanim wymienisz wtryski gazu podjedź do serwisu lpg Za przegląd instalacji zapłacisz ok 50-70 zł. (z wymianą filtrów). Nie ma co wymieniać na zapas. Przy okazji przeglądu gazownik sprawdzi całą instalację i powie co się dzieje _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie. |
|
Powrót do góry |
|
|
mk0367
Auto Maniak
Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 859 Skąd jesteś (miejscowość/region): OLSZEWO-BORKI/OSTROŁĘKA Posiadane auto: Poprzedni Voyager 2.5 Pb+Lpg 1995...czarna perła obecnie voyager 2.4 Pb+Lpg 2000rok...chrysler PT 2.0 Pb +LPg 2001 rok.
Piwa: 60/1
|
Wysłany: Czw 13 Mar 2014, 22:29 Temat postu: |
|
|
ZIBI 88 napisał: | Dzieki wielkie za odpowiedz i za rade. Pewnie nasz polski gaz dobil mi te wtryski, niestety chyba bede musial sie jednak zastanowic nad ta wymiana.
Pozdrawiam |
Nie ma problemu kolego,będziesz miał pytania napisz może podpowiem jeśli będę wiedział.
Co do wtryskiwaczy gazowych to jeśli możesz u siebie to polecam OMVL...dostępne na allegro. Nie kalibruje się ich ,w skrócie ze względu na inny rodzaj sprężynek w środku, a regeneracja polega na wymianie całej szyny z tłoczkami i przykręcenie jej w miejsce starej.
Używam i jestem zadowolony....dobra cena do jakości.
Dzięki za piwo.Pozdro.
Kolego nadamus ZIBI88 pisał w jednym z postów że to gazownik robił przegląd i zasugerował wymianę wtrysków...ja tylko udzieliłem odpowiedzi czy to może byc potrzebne po takim przebiegu i 3 latach użytkowania.Pozdro. |
|
Powrót do góry |
|
|
Kila_
Czytelnik
Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość/region): WLKP Posiadane auto: Opel
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pon 02 Lut 2015, 15:24 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam podobny problem w megance. Kolego zibi napisz proszę co pomogło? |
|
Powrót do góry |
|
|
marek8282
Debiutant
Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 42 Skąd jesteś (miejscowość/region): Wola Posiadane auto: Kia Ceed 1.6 16V 122KM 2008
Piwa: 4/4
|
Wysłany: Pon 02 Lut 2015, 22:00 Temat postu: Wtryski gazu |
|
|
Ja miałem podobny problem w KIA. Wymieniłem listwę wtryskową, filtry fazy ciekłej i lotnej, autko zaczęło jeździć bez żadna problemów. Ale dziwne że wtryski padły po 35 tyś kilometrów. Ja kupiłem listwę za 350 zł i dla niej jest dedykowane 60 tys km przy regularnych przeglądach. _________________ Jeśli pomogłem postaw piwko |
|
Powrót do góry |
|
|
|